Skip to main content
Beantwoord

Bevestiging van bestelling Glasvezel

• July 9, 2025
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb 3 juli j.l. een bestelling geplaatst voor een abbonement voor vast internet en een router. Ik wacht nu echter al bijna een week op de bevestiging van mijn bestelling. Op MijnOdido kan ik mijn abonnement ook niet vinden. Wanneer kan ik bevestiging verwachten hiervan?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@RinzeW98 

Heb je de mail ook niet in de ongewenste map? Probeer anders eens via de Odido website een account te maken en je abonnement koppelen lukt dat?

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • Antwoord
  • July 9, 2025

Hallo ​@RinzeW98 

Heb je de mail ook niet in de ongewenste map? Probeer anders eens via de Odido website een account te maken en je abonnement koppelen lukt dat?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • July 10, 2025

Beste ​@Waqqas,

Ik heb per mail alleen een samenvatting van de bestelling ontvangen inclusief ordernummer. Ik heb ook online geprobeerd het abonnement te koppelen door de combinatie van postcode, huisnummer en geboortedatum maar dat kwam gek genoeg niet tot een resultaat. Ik krijg hierbij de melding dat er geen abonnement bestaat met deze gegevens, terwijl deze wel kloppen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23304 reacties
  • July 10, 2025

@RinzeW98 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • July 10, 2025

@Waqqas 

Bedankt voor de info, ik heb dit zojuist geüpdate 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16166 reacties
  • July 11, 2025

Hoi ​@RinzeW98, welkom op onze community!

Goed dat je hier naar vraagt en bedankt voor het invullen van je gegevens. Hierdoor heb ik je aanvraag kunnen vinden. Je aanvraag moet nog goedgekeurd worden zie ik, dit komt omdat er een actief abonnement aanwezig is op hetzelfde adres. Zou jij mij hier wat duidelijkheid in kunnen geven? Woon je hier pas net of is het huidige abonnement nog actief? Zodra ik wat meer informatie heb kan ik je hierin verder helpen en je aanvraag in de juiste banen begeleiden!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • July 11, 2025

Hoi ​@Tommie van Odido ,

Bedankt! Ik zie dat ik zojuist ook een mail heb ontvangen ter bevestiging. Ter verduidelijking, dit abonnement is van de vorige bewoners, zover ik weet, en ik wou een eigen abonnement afsluiten nu. Zover ik weet zou het oude abonnement niet langer actief moeten zijn op dit adres, vandaar dat ik zelf een nieuwe heb aangevraagd.

Alvast bedankt!

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4872 reacties
  • July 12, 2025

@RinzeW98 Hartstikke fijn om te lezen dat je de e-mailbevestiging hebt ontvangen. Ik heet je graag officieel van harte welkom bij onze Odido Family! 💜

Ik heb nogmaals een dubbelcheck gedaan in het systeem en alles loopt zoals het moet. Ik raad je aan om een account te maken op Mijn Odido mocht je dit nog niet hebben gedaan. Hier kan je de status van je bestelling gemakkelijk volgen. Je maakt een account eenvoudig aan via onze website

Heb je vragen of kan ik nog ergens bij helpen? Geef het vooral aan. Ik sta altijd voor je klaar!