Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening hebben voor de amino aria 610.
Mijn puppy heeft deze kapot gevreten
Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening hebben voor de amino aria 610.
Mijn puppy heeft deze kapot gevreten
Beste antwoord door Ang3l
Hi
Echter is dit wel een verouderde Tv Box en ik ruil hem liever voor je om naar de nieuwe Mediabox. We zijn namelijk bezig met het uitfaseren van de oude Tv Boxen. Als je meer wilt weten over de Mediabox dan kun je dat in dit topic lezen:
Als je hiermee akkoord gaat dan hoor ik dat graag van je, dit is natuurlijk geheel kosteloos! Ik zie je reactie graag tegemoet.
Ik ga hiermee akkoord. Heb alleen nog 1 vraag, mijn tv-box is nu gratis, betaal hier maandelijks niets voor. Kan ik aannemen dat dat hetzelfde blijft
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.