Hallo Odido,
Ik heb onlangs bij jullie een thuispakket aangeschaft. Het gaat hier om een internet (glasvezel 1GBits) + tv aansluiting.
Nu zag ik dus na het bestellen dat er een monteur zou moeten langskomen voor de installatie te doen. Ik heb zelf best veel verstand van dit soort aansluitingen en vind het hierdoor niet nodig om een monteur in te plannen. Ik heb namelijk al het Open Dutch Fibre kastje in mijn woning hangen, deze geeft ook een infrarood signaal af waardoor hij dus nog werkend is.
Ik heb de monteur geannuleerd en ben nu wachtende op het signaal van Odido. Deze zou binnen moeten komen op 14 Juli. Gaat dit dan ook nogsteeds gebeuren? Want ik heb dus een thuispakket met monteur besteld maar heb de monteur verder niet meer nodig. Is dit van invloed op de installatie of word de verbinding automatisch doorgestuurd zodra het signaal actief wordt?
Het volgende onderwerp; Afgelopen week heb ik telefonisch contact gehad over een probleem bij het inloggen op mijn persoonlijke Odido account. Er is namelijk nog een oud, inactief nummer verbonden met het account waardoor ik niet ingelogd kom. Ik heb hiervoor dus gebeld en het zou opgelost worden maar ik heb na het telefoongesprek helaas niks meer vernomen over een telefoonnummer wijziging of iets dergelijks. Ik zou graag weer toegang willen zodat ik de status van mijn bestelling kan bekijken. Ik zit namelijk al bijna 2 weken zonder verbinding wat tegenwoordig vrijwel niet te doen is en probeer toch wat meer info te verkrijgen dan aangeboden over de status van mijn bestelling.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!