Skip to main content
10000 Topics
Al bijna 4 dagen geen glasvezel (PON knippert)
Al ruim een jaar odido glasvezel, wat tot dusver, op enkele korte onderbrekingen na, goed functioneerde; tot afgelopen maandagmiddag 21 oktober 14.00. Geen internetverbinding meer, en zelfs na meerdere malen herstarten van de huwaei mediaconvertor blijft de verbinding down. PON lampje knippert (LOS is uit). Kortom er brandt licht maar er gaat geen data over de lijn, vermoedelijk een issue in de wijkcentrale. De vriendelijke odido helpdesk dame bevestigde deze conclusie en maakte een ticket aan (ref 73816576). Binnen 24 uur zou er bericht terugkomen van de te nemen aktie. U raadt het al…. geen aktie na 24 uur. Weer de helpdesk gebeld en deze dame vermeldde dat er een issue was met interne Odido systemen zodat de tickets niet altijd goed gingen…. ze heeft het met de hand doorgezet. Inderdaad bericht van Guidion om een afspraak te maken met een monteur. Vandaag (24 okt) kwam de Guidion monteur netjes volgens afspraak….. alleen wist de beste man mij te vertellen (na poging om mediaconvertor om te wisselen) dat het probleem in de wijkcentrale zit (joh, dat wisten we al eerder maar de beste man volgde het storingsprocess) en dat hij daar niet mag komen. Probleem is dus doorgezet naar ODF; ODF gebeld en die hebben a: nog geen ticket ontvangen en b: kan het wel 5 werkdagen duren voordat er uberhaupt aktie ondernomen wordt. Beste odido, dit is voor mij onacceptabel als service. het zou betekenen dat ik minimaal 2 weken geen internet zou hebben. De tijdelijke unlimited voucher is leuk maar over een paar dagen ook op en geen praktische oplossing. Zijn er mogelijkheden om eea te versnellen, aangezien ik van een snelle internetlijn afhankelijk ben (oa voor thuiswerken). mvg Eric
verstuur apparatuur afgiftebewijs foto
Hallo, ik heb annuleer de bestelling internet/tv op 29-10-2024 , op de originele doos dat heeft mij odido de apparatuur gestuur heb ik alles terug in doos gedaan tvbox ,modem,afstabedieninng cables ,adapters,en geplakt en gegaan naar de leyweg Hema dhl service point, maar ik had geen qr code ontvangen via de email dat was geannuleerd de bestelling.qr code pagina bestaat niets, dan dezelfde dag gebeld 4 maar maar direct verboden de telefoon lijn van odido! Dan de medewerker van Hema op dhl service point verstuur de pakket terug naar odido omdat nog steeds kunt zien de mij gegevens dat stond op label doos dat had odido gestuurd aan mij,en heeft mij de verzenden afgiftebewijs,volgende dag 30-11-2024 na 8 uur ochtend probeer weer te spreken iemand van odido klantservise maar na 35 -40 minuten niemand had opneem de telefoon! Gebelt weer met odido 4-11-2024 om te zegen dat ik heb verstuur de apparatuur terug naar odido en aan te geven de verzendenbewijs nummer zo dat kan volg de pakket, de persoon dat had aan de lijn na overleg met andere collega zegt tegen mij dat pakket binnen 5 werk dagen zal wij ontvangen.ik heb aangegeven dat hij schrijft op de computer de track trace code van dhl zo dat niet verstuur meschien email iemand van odido dat we hebben niet de apparatuur terug!Na 2 dagen 6-11-2024 ontvangen email dat hebben nog niet de apparatuur terug de standaard email ik denk van odido en ook stond wat moet versturen,en qr code, gebeld odido op 6-11-2024 na middag rond 2 uur all verhaal oniew aan de vrouwlijk medewerker van odido ,zegt ik ben niet de juist afdeling ik verbind met klantservice en zal ik zeg mij collega de verhaal zo dat hoefniet opnieuw alles te vertelen, weer mis met odido de man dat ik krijg aan de lijn wist niet all verhaal maar wat zie echt op pc en wordt vanochtend all de verhaal opnieuw warroom gebeld ok gebeld!Ik heb gezegt dat odido alleen ellende heeft kosten en tijd om te belen met odido ect mij veroorzaakt en geen enkel dienst !ik zeg tegen hem warroom heeft odido email verstuur de moment dat ik had 4-11-2024 aan hem collega alles doorgeven over de terug sturen de pakket met alle apparatuur en ook ze track trace nummer van dhl dat ik gekregen!Hij had niet de nummers dat ik had gespeeld aan hem op de pc geschreven!Blijkbaar niemand bij odido doe goed zijn werk en verzaakt alleen problem aan de mensen . Na gesproken met deze meneer heeft excuses aanbieden voor de problemen en heeft ook gezegt ik zal de nummer track trace code van dhl zo dat mensen weet nu en niet opnieuw weer email versturen, heeft ook gezien dat met de track trace code dat ik heb hem gegeven dat apparatuur is verstuur terug van mij 29-10-2024 dezelfde dag dat ik had geannuleerd de bestelling, op de doos staan mij gegevens dat had verstuur odido de apparatuur aan mij,dus is de originele doos van odido met mij gegevens op allen de medewerker van Hema dhl service point heeft mij de afgiftebewijs dat is ik heb geleverd/Verstuur naar odido. Graag ik will na all deze ellende van odido en verschilnde werknemers gesproken will ook a foto via deze comuniservice upload de aangiftebewijs ,omdat bestaat geen email op odido site om hem te versturen. Graag a moderator van odido kontakt te nemen met mij here zo kan zeg hoe kan upload de verzendenbewijs track trace code en is opgelost . Mvg antonios

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen