Skip to main content

herstarten app

  • 22 december 2024
  • 20 reacties
  • 244 Bekeken

Elke keer als ik de tv aanzet moet ik de app opnieuw starten. Hij staat in de stand-by modus. Dat vind ik heel vreemd. Is hier een oplossing voor?

Uitgelichte reactie

27 december 2024

Super ​@BartBankras, wat handig! En super bedankt, ik heb het toegevoegd aan het lopende onderzoek. We houden je op de hoogte!

20 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9032 reacties
  • 22 december 2024

Als dit alleen bij jou optreedt,  dan is het helaas een probleem binnen jouw televisie. De app is generiek en dit probleem komt niet generiek voor. Je zou op de website van die tv fabrikant eens kunnen vragen of er nog een software update van de tv komt waarin apps gewoon actief kunnen blijven.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 22 december 2024

De tv is een Samsung van 2024 en hij is up to date. Heb de Odido app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen verschil. Sinds 1: dec hebben we Odido daarvoor Ziggo. Nooit geen problemen gehad met ziggo. Helaas met Odido wel.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 23 december 2024

Hi ​@BartBankras, dat ga ik toch eens na binnen het TV team. Om welke Samsung tv gaat het precies, kun je het modelnummer sturen? En welke android versie draait hierop? Heb je onze app al eens verwijderd? Doen andere apps dit ook?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 23 december 2024

Het gaat om een Samsung QE55Q77DATXXN

Het is een tv uit 2024. Welke Android versie erop draait weet ik niet. De app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Andere apps geven geen problemen.

gr Bart


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 23 december 2024

Hi ​@BartBankras, welke versie draait op je televisie kun je checken in de instellingen. Kan je dit alsjeblieft nagaan? Mijn dank is groot!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 23 december 2024

De tv draait op Tizen besturings systeem

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 24 december 2024

Dank ​@BartBankras! Een laatste vraag vanuit mij, is er een andere televisie in huis met de Odido TV app erop? Heeft deze hetzelfde probleem, of speelt dit alleen op deze televisie?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 24 december 2024

Nee dit is de enige tv waar we dit op afspelen 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 25 december 2024

Hi ​@BartBankras, mega bedankt! Ik heb het gisteravond nog besproken met het TV team. Zij zijn toch benieuwd wat je precies bedoelt met dat de app opnieuw moet opstarten na dat je televisie in de standby-modus heeft gestaan. Dat de app opnieuw opstart is normaal, maar wat gebeurd er bij jou precies? Moet je opnieuw inloggen? Of welk scherm laat de app zien? Misschien kun je er een filmpje of een foto van maken en deze delen. Wil je een video delen, upload deze video dan via bijvoorbeeld Wetransfer en plaats de link hier. Een foto en duidelijke beschrijving is echter ook voldoende.

Super bedankt voor de moeite!


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 25 december 2024

Hoi ​@BartBankras, super bedankt! Zou je de volgende gegevens nog voor mij willen invullen? Dan kan ik het doorzetten! 

 

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?

-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?

-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV Box)

-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding:

 

Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 26 december 2024

Ik gebruik de Samsung afstandsbediening. Een andere heb ik niet want ik ben smart tv kijker met glasvezel.

Geen foutmelding.

Overige gegevens zie foto’s 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@BartBankras, mega bedankt! Ik ben een onderzoek gestart binnen ons TV team. Wel één vraag, zodat ik deze eraan kan toevoegen, kun je nog het modelnummer van je afstandsbediening sturen? Dit staat als het goed is op de afstandsbediening of anders onder het klepje van je batterijen. Dan lopen we niet het risico dat het onderzoek vertraging oploopt omdat mijn collega's deze willen weten. Het onderzoek loopt wel al!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 27 december 2024

Deze gaat op daglicht


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 27 december 2024

Super ​@BartBankras, wat handig! En super bedankt, ik heb het toegevoegd aan het lopende onderzoek. We houden je op de hoogte!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Ik heb hetzelfde probleem, dus verneem graag de oplossing. 
ps. Ik ben draadloos verbonden. Misschien maakt dat uit. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 6 januari 2025

Vanmiddag contact met Odido gehad. Er schijnt een update voor de app in aantocht te zijn. Ze konden niet vertellen wanneer deze er is. Ik geef ze nog 4 weken en dan stop ik met Odido. In dec overgestapt van Ziggo naar Odido. Heb er echt spijt van. Nooit geen gedoe gehad met Ziggo. Bij Odido elke dag problemen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Dank voor je reactie, ik wacht het wel af.

ben ook in oktober overgestapt…


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 januari 2025

Sinds een week bij Odido en gebruik de Odido TV on line  app. Aangesloten op glasvezel met vaste verbinding. Ook  ik ervaar steeds dat ik de app moet herstarten zoals bovenstaande meldingen. Hoop dat er snel een oplossing komt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 maart 2025

Ook ik heb dezelfde problemen. Ik heb 2 nieuwe samsung tv's. Beide up to date. Beide geven dezelfde melding bij opstarten van Odido. 

 

Graag ontvang ik een update waarin dit probleem aangepakt wordt. 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Ik gebruik de TV online app ook op mijn Samsung tablet, maar heb geen probleem met "opstarten" zoals met mijn Samsung tv "the frame" van 2024. Hoe is dit te verklaren?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen