Elke keer als ik de tv aanzet moet ik de app opnieuw starten. Hij staat in de stand-by modus. Dat vind ik heel vreemd. Is hier een oplossing voor?
Als dit alleen bij jou optreedt, dan is het helaas een probleem binnen jouw televisie. De app is generiek en dit probleem komt niet generiek voor. Je zou op de website van die tv fabrikant eens kunnen vragen of er nog een software update van de tv komt waarin apps gewoon actief kunnen blijven.
De tv is een Samsung van 2024 en hij is up to date. Heb de Odido app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen verschil. Sinds 1: dec hebben we Odido daarvoor Ziggo. Nooit geen problemen gehad met ziggo. Helaas met Odido wel.
Hi
Het gaat om een Samsung QE55Q77DATXXN
Het is een tv uit 2024. Welke Android versie erop draait weet ik niet. De app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Andere apps geven geen problemen.
gr Bart
Hi
De tv draait op Tizen besturings systeem
Dank
Nee dit is de enige tv waar we dit op afspelen
Hi
Super bedankt voor de moeite!
Hoi
-Welke afstandsbediening gebruik je?
-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?
-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV Box)
-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding:
Groetjes, Ishana
Ik gebruik de Samsung afstandsbediening. Een andere heb ik niet want ik ben smart tv kijker met glasvezel.
Geen foutmelding.
Overige gegevens zie foto’s
Hi
Deze gaat op daglicht
Super
Ik heb hetzelfde probleem, dus verneem graag de oplossing.
ps. Ik ben draadloos verbonden. Misschien maakt dat uit.
Vanmiddag contact met Odido gehad. Er schijnt een update voor de app in aantocht te zijn. Ze konden niet vertellen wanneer deze er is. Ik geef ze nog 4 weken en dan stop ik met Odido. In dec overgestapt van Ziggo naar Odido. Heb er echt spijt van. Nooit geen gedoe gehad met Ziggo. Bij Odido elke dag problemen.
Dank voor je reactie, ik wacht het wel af.
ben ook in oktober overgestapt…
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.