Skip to main content

Elke keer als ik de tv aanzet moet ik de app opnieuw starten. Hij staat in de stand-by modus. Dat vind ik heel vreemd. Is hier een oplossing voor?

Als dit alleen bij jou optreedt,  dan is het helaas een probleem binnen jouw televisie. De app is generiek en dit probleem komt niet generiek voor. Je zou op de website van die tv fabrikant eens kunnen vragen of er nog een software update van de tv komt waarin apps gewoon actief kunnen blijven.


De tv is een Samsung van 2024 en hij is up to date. Heb de Odido app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen verschil. Sinds 1: dec hebben we Odido daarvoor Ziggo. Nooit geen problemen gehad met ziggo. Helaas met Odido wel.


Hi ​@BartBankras, dat ga ik toch eens na binnen het TV team. Om welke Samsung tv gaat het precies, kun je het modelnummer sturen? En welke android versie draait hierop? Heb je onze app al eens verwijderd? Doen andere apps dit ook?


Het gaat om een Samsung QE55Q77DATXXN

Het is een tv uit 2024. Welke Android versie erop draait weet ik niet. De app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Andere apps geven geen problemen.

gr Bart


Hi ​@BartBankras, welke versie draait op je televisie kun je checken in de instellingen. Kan je dit alsjeblieft nagaan? Mijn dank is groot!


De tv draait op Tizen besturings systeem

 


Dank ​@BartBankras! Een laatste vraag vanuit mij, is er een andere televisie in huis met de Odido TV app erop? Heeft deze hetzelfde probleem, of speelt dit alleen op deze televisie?


Nee dit is de enige tv waar we dit op afspelen 


Hi ​@BartBankras, mega bedankt! Ik heb het gisteravond nog besproken met het TV team. Zij zijn toch benieuwd wat je precies bedoelt met dat de app opnieuw moet opstarten na dat je televisie in de standby-modus heeft gestaan. Dat de app opnieuw opstart is normaal, maar wat gebeurd er bij jou precies? Moet je opnieuw inloggen? Of welk scherm laat de app zien? Misschien kun je er een filmpje of een foto van maken en deze delen. Wil je een video delen, upload deze video dan via bijvoorbeeld Wetransfer en plaats de link hier. Een foto en duidelijke beschrijving is echter ook voldoende.

Super bedankt voor de moeite!


Hoi ​@BartBankras, super bedankt! Zou je de volgende gegevens nog voor mij willen invullen? Dan kan ik het doorzetten! 

 

-Welke afstandsbediening gebruik je?

-Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

-Bij welke zenders doet het probleem zich voor?

-Op welke datum en tijd deed het probleem zich voor?

-Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten? (bijv TV Box)

-In het geval van een foutmelding, noteer de (volledige) foutmelding:

 

Groetjes, Ishana


Ik gebruik de Samsung afstandsbediening. Een andere heb ik niet want ik ben smart tv kijker met glasvezel.

Geen foutmelding.

Overige gegevens zie foto’s 

 


Hi ​@BartBankras, mega bedankt! Ik ben een onderzoek gestart binnen ons TV team. Wel één vraag, zodat ik deze eraan kan toevoegen, kun je nog het modelnummer van je afstandsbediening sturen? Dit staat als het goed is op de afstandsbediening of anders onder het klepje van je batterijen. Dan lopen we niet het risico dat het onderzoek vertraging oploopt omdat mijn collega's deze willen weten. Het onderzoek loopt wel al!


Deze gaat op daglicht


Super ​@BartBankras, wat handig! En super bedankt, ik heb het toegevoegd aan het lopende onderzoek. We houden je op de hoogte!


Ik heb hetzelfde probleem, dus verneem graag de oplossing. 
ps. Ik ben draadloos verbonden. Misschien maakt dat uit. 


Vanmiddag contact met Odido gehad. Er schijnt een update voor de app in aantocht te zijn. Ze konden niet vertellen wanneer deze er is. Ik geef ze nog 4 weken en dan stop ik met Odido. In dec overgestapt van Ziggo naar Odido. Heb er echt spijt van. Nooit geen gedoe gehad met Ziggo. Bij Odido elke dag problemen.


Dank voor je reactie, ik wacht het wel af.

ben ook in oktober overgestapt…


Reageer