Skip to main content
10000 Topics
WiFi punt
Zo even e-mail gehad ik ben nog niet aan gesloten op glasvezel maar ik moet WiFi punt inleveren zie hier onder ik kant nog niet inleveren de WiFi punt wel raar Klantnummer: DBD21142 We hebben nog niet alle apparatuur ontvangen Hallo James, We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet (allemaal) ontvangen. Wil je de apparatuur terug sturen?Wil je de apparatuur alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt! Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Controleer dan even of je alles op de lijst hebt teruggestuurd. In dat geval mag je deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Hieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen: Wifipunt(en) Wat te doen met je oude apparatuurJe (vorige) apparatuur willen we graag terug. Terugsturen is gemakkelijk en gratis: 1. Je kan alle apparatuur inclusief kabels en accessoires in een doos stoppen, dit mag elke doos zijn.2. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Deze ontvangen we graag binnen 30 dagen na het verwerken van je bestelling of verzoek. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint: vind DHL punt.3. Laat de QR code scannen bij het DHL ServicePoint. Je vindt de QR code hieronder en in de Odido app. Printen is niet nodig, je kan de QR code laten zien op je telefoon.4. Bewaar na het versturen het verzendbewijs nog even, totdat je de bevestiging hebt dat het pakket is aangekomen. Download hier je QR code Vragen? Vragen!Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen . Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092. We staan voor je klaar,Odido
Enorme latency glasvezel internet
Tot gisteren had ik internet via Ziggo. Op mijn thuisnetwerk heb ik een router, switch en een aantal WiFi access points van Ubiquity. Werkte prima, maar is vrij duur en beperkte snelheid. Gisteren is Odido glasvezel aangesloten. Toen de monteur er was deed de speed check het prima. Maar in de loop van de dag bleek dat veel websites slecht laadden. In de loop van de avond werd het steeds erger. Ook vandaag eigenlijk alleen maar problemen gehad. In de avond is het internet volledig onbruikbaar. Ik heb uitgesloten dat het probleem aan mijn eigen apparatuur ligt. Het ligt ook niet aan de WiFi. Zelfs als ik alles uitschakel en alleen het Odido modem gebruik, dan blijf ik dezelfde problemen houden. (En met het Ziggo modem werkte alles zonder problemen. Het enige wat veranderd is, is de aansluiting naar buiten.) Ping naar buiten toe is constant, geen pieken. Het probleem is dat TCP verbindingen heel langzaam zijn met opzetten, maar zodra een verbinding gemaakt is dan werkt het snel. Ik moet soms minutenlang wachten voordat er een respons komt van het internet. Zo is er niet mee te werken, uiteraard. Speedtest.net doet het soms wel, soms niet, vaak pas na 5 minuten. De snelheden die dan bereikt worden zijn goed. Ik zag dat er een aantal vergelijkbare topics op het forum zijn, zoals: Mijn probleem is zover ik kan zien identiek. Ik heb er nu al spijt van dat ik ben overgestapt. Ben inmiddels al uren kwijt aan het troubleshooten. Erg teleurgesteld in Odido glasvezel.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen