Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Mijn bestelling zou op 30 maart thuis geleverd worden.Maar het is niet gebeurd.Na bijna 10 dagen blijft de status nog steeds “Bezorgtijd wordt berekend”.Ik heb hierover met PostNL contact opgenomen. Ze hebben gezegd dat ze de zending niet kunnen vinden en ik zelf met Odido moet contacteren.Kunnen jullie mij helpen? Ordernummer : 211116253
Hallo, Hoelang duurt de levering van de samsung s24 grijs 256gb naar de shop?
Ik heb de Samsung S24 Ultra 512 ruim een week geleden besteld tijdens aanbiedingen waarbij ik een gratis smartwatch bij de telefoon Krijg, maar de bestelling werd niet afgeleverd en werd geannuleerd door ODIDO! Nu, na verschillende gesprekken met de klantenservice van ODIDO, is het laatste wat ik heb ontdekt dat ik geen gratis smartwatch zal ontvangen bij mijn bestelling en dat ze niets kunnen doen om te hulpen. Hoewel ik eerder contact had opgenomen met de klantenservice en ze beloofden me dat ik het smartwatch toch zou krijgen en het enige dat ik hoefde te doen was wachten tot de telefoon terugkeerde naar hun magazijn en wachten tot de bestelling door hen werd geannuleerd en vervolgens opnieuw bestellen via de klant dienst. Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice om me te helpen met mijn nieuwe bestelling, om de smartwatch toch te claimen met de telefoon, maar het enige wat ze zeiden is dat ze me niet kunnen helpen en dat de aanbieding al is verlopen en dat het nie
Hoi, paar vraagjes. Waarom wordt een product niet direct geleverd terwijl er in de shop staat dat deze direct leverbaar is? Was namelijk een argument om bij jullie te kopen. En waarom hebben jullie geen bestelhistorie/bestelstatus bij je account staan? Dit is toch gangbaar bij een webshop, nu moet je het doen met een SMS-je. Ik hoor het graag.
Geachte Odido,Ik schrijf u met grote frustratie over mijn recente ervaringen met uw dienstverlening, met betrekking tot het aanvragen en activeren van een eSIM. Op 2 maart 2024 heb ik bij uw bedrijf een eSIM aangevraagd, met nummerbehoud. Mijn bestelnummer is 209323286 en het telefoonnummer waar het om gaat is XXX.Tot op heden heb ik echter geen werkende eSIM kunnen ontvangen, ondanks meerdere pogingen en contact met uw klantenservice.Na het ontvangen van de eSIM en het scannen van de QR-code, ontdekte ik dat deze niet werkte. Na contact opgenomen te hebben met uw klantenservice, kreeg ik te horen dat ik moest wachten tot het einde van de maand, wanneer mijn nummer zou worden overgezet. Dit was teleurstellend, maar ik begreep dat dit proces tijd kon kosten.Echter, een week geleden, toen mijn oude abonnement was gestopt, probeerde ik opnieuw de eSIM te activeren, zonder succes. Opnieuw nam ik contact op met uw klantenservice, waar ik te horen kreeg dat ik de eSIM nog niet mocht activere
ik heb op maandag dus de dag na pasen dus naar odido overvecht gegaan en heb een unlimited gb sim gehaald met een roze iphone 13 er bij en de man zei met chest dat hij deze week zou komen hioj voorspelde donderdag maar het is nu vrijdag en heb nog steeds geen melding of belletje gekregen
Vanaf dag 1 dat ik in contact ben geweest met Odido is alles misgegaan. Bij de bestelling heb ik meerdere keren moeten bellen om te checken of ze de bestelling hebben doorgevoerd. Ik had al aangegeven dat er haast bij zat omdat ik de zakelijke telefoonnummer snel moet gebruiken ivm nieuwe klanten. Vervolgens heb ik twee keer moeten betalen, zowel online als aan de deur vanwege een fout in het systeem en kreeg ik de vraag of ik het geld voor 1 week kon missen en dat dit direct terugbetaald zou worden. Nou ondertussen zijn we 4 weken verder en heb ik mijn geld van 271 euro nog steeds niet terug. Vandaag dus iemand aan de telefoon gehad (service) die alleen aan het haperen was en niet eens weet hoe hij met klanten moet omgaan. Hij vertelde me dat ze de betalingen niet kunnen vinden terwijl ik duidelijk alle betaalbewijzen heb meegestuurd en zolang ze de betalingen niet kunnen vinden, zullen ze niets terug betalen. Dit is toch te gek voor worden. Zij maken er mijn probleem van en ben ik du
Ik schrijf dit omdat ik het echt beu ben dat ik sinds vorig jaar augustus ongeveer nog steeds mijn geld niet terug heb gekregen. Rond die tijd werd mijn provider dus overgenomen door odido en ben ik dit echt zat aan het worden. Ik heb een telefoon besteld en helaas aan de deur moest die teruggestuurd worden. Ik heb via een creditcard betaald en zou binnen 14 dagen geld terug krijgen NOOIT GEBEURD OVERIGENS. Bewijs geleverd per mail blablabla, iedere keer weer te horen krijgen “ ja desbetreffende afdeling is ermee bezig”, SERIEUS ZO LANG? Ik heb al meer dan 20 keer UIT MIJN EIGEN MOETEN BELLEN omdat er constant word gezegd ja we nemen contact op met een antwoord op die zus en zo tijdstippen en op die dagen, NAUWLIJKS GEBEURT. Dit bedrijf is zo triest en mag er XXX ik ben jullie oprecht XXX beu. Ik ben een 21 jarige student en heb dat bedrag nodig wat MIJN SPOORLOZE GELD IS, door jullie domme bedrijf zit ik in deze XXX omdat jullie niet je dingen op orde hebben. Ik eis een reactie en opl
Goede middaag, Order nr 211165291 Ik heb tijdens de deals een samsung "S24 Ultra" gekocht. De deal zorgt ervoor dat ik gratis een watch bij de bestelling krijg. Vandaag was dan eindelijk de levering via AMP. De koerrier namens AMP had echter storing aan zijn apparatuur (en had dit vaker gaf hij aan) waardoor hij helaas de aflevering niet kon afronden en het toestel mee terug nam. De bestelling wordt geannuleerd zei meneer en als we willen kunnen we opnieuw via odido bestellen. Echter zou dit betekenen dat we niet langer in aanmerking komen voor de deal. Hoe lossen we dit op Odido? Ik wil graag ontvangen waar ik recht op heb. Ik kom er met jullie klantenservice niet aan uit, ik zit in een oneindige loop van doorverbinden en AMP kan het al helemaal niets interesseren. De bestelling is nog niet geannuleerd, maar het advies van het bezorgbedrijf “AMP” was: bestelling annuleren en opnieuw bestellen, maar dan geef ik de schuld aan het vrije uur en werd de wachttijd ook erg lang! Ik hoo
Waar kan ik mijn watch 6 bestellen? Ik zie nergens een link of iets voor deze actie. Gekocht online bij een verlenging van mijn abo
Goedemorgen, Ik kan nergens vinden waar ik mijn samsung watch 6 kan aanvragen als promotie actie bij odido.Deze actie liep als het goed is tot en met 1 oktober en kan deze aanvragen tot 31 december maar kan helaas de link of het product nergens vinden.
Goedemiddag,Ik heb van de week met Pasen een bestelling gedaan met bestel nummer 211221988 heeft u een indicatie wanneer ik deze op kan halen in de winkel?MvgRoxanne
Beste, Ik ben overgestapt naar een andere telefoon en zou deze graag gaan Gebruiken. Voordat ik deze in gebruik kan gaan nemen heb ik een nieuwe eSIM nodig. In Mijn Odido staat er bij eSIM bestellen "geen producten beschikbaar”. Ik lees op dit forum dat er blijkbaar een storing is met het aanschaffen van een eSIM via Mijn Odido. Is het wel mogelijk voor de klantenservice om dit voor mij te doen? Als dat kan, dan zou ik wel graag zeker willen weten dat het ook mogelijk is om (vanwege de storing) die te activeren. Ik kan niet hebben dat ik dadelijk zonder werkende eSIM zit.Als iemand mij kan helpen dan hoor ik dat graag. Mocht het aan te raden zijn dat ik nog even wacht totdat de storing is verholpen, dan hoor ik dat ook graag.
Hello. Can you help me? On March 17, I ordered the s24 ultra. I got the tracking link from post nl. then I received information about a delivery delay. Status has not changed for 10 days. Post nl refers me to you. I would like to know exactly when I will receive my phone. RegardsOrdernummer210488212
Ik mag mijn abbonement verlengen.dit heb ik zo snel mogelijk gedaan of althans willen doen.want er is nu een aanbieding tot zondag 31-3-2023 met de Samsung Galaxy s24 plus met een Samsung watch.hier wil ik dus logischerwijs gebruik van makennu ben ik hier al sinds Zaterdag 23-3-2023 mee bezigen ik met 2 bezoeken aan de shop en 10 telefoontjes aan de servicedesk en meerdere appjes via messengermaar het zou nu bij ict liggennu heb ik te horen gekregen dat dit wel 14 dagen kan durennu voel ik de bui al hangenactie voorbij en odido zegt ja meneer dat is pechterwijl de fout in jullie systeem ligt Wat nu?
Hello, i order Samsung s24 ultra to pick up from the store with order number ( 210986195 ) but i can’t track the order status , is there something wrong with the order?
Hallo, Uit de hectiek van werk en geklokkeerde te;lelefoon oplossen in winkelthuis gekomen heb ik spijt vd bestelling die ik daar heb gedaan. Was gestressed doordat ik mijn werk onderbrak, de voorman dat niet beviel en ik de telefoon nodig heb om bereikbaar te zijn voor vrouw en kinderen. Vanmorgen kreeg ik bericht van Odido dat mijn telefoon was afgesloten omdat er malware op was gevonden. Heb gisteren wat veel sms’jes verstuurd en ontvangen en ik vermoed dat dat gezien werd als veroorzaakt door malware [wat dat ook precies moge zijn[, In de winkel heb ik mijn adrresboek overgeschreven, omdat ik deze niet digitaal over mocht zetten, wegens gevaar v besmetting. Toen weer naar het werk gegaan, omdat het erg druk was in de winkel en ik lang zou moeten wachten. Toen ik weer terug was, lukte het niet de telefoon te wissen / naar fabrieksinstellingen te gaan, omdat ik geen iCloud wachtwoord wist [nog nooit gebruikt, vzv ik weet], De baliemedewerker zei dat telefoons zo snel verouderen dat e
ijn moeder heeft een bestelling voor een telefoon bij uw bedrijf, met de verwachting dat deze op 1 maaart zou worden bezorgd. Ondanks het feit dat mijn moeder de hele dag thuis was om de bezorging in ontvangst te nemen, is er geen bezorger verschenen. Later ontvingen we een e-mail waarin stond dat de telefoon bij een Primera-winkel zou liggen. Mijn moeder, die slecht ter been is en afhankelijk is van een rollator, heeft meerdere malen tevergeefs geprobeerd de telefoon op te halen bij de genoemde Primera-locatie.Op 8 maart belde mijn moeder me om te melden dat de postbode aan de deur stond. de postbode vroeg haar om in de brievenbus te kijken of de telefoon daar was achtergelaten, maar helaas was dit niet het geval. Na contact te hebben opgenomen met uw klantenservice, werd ons verteld dat er een onderzoek zou worden gestart en dat we binnen twee weken een update zouden ontvangen.Op 22 maart heb ik zelf contact opgenomen met uw klantenservice om de stand van zaken te controleren, waarbi
Hi,Ik wacht nu 2 weken op mijn terugbetaling na het annuleren van een bestelling toestel + samen unlimited. Op 2 maart mail van AMP dat bestelling is geannuleerd en op 6 maart een mail gekregen dat de bestelling is geannuleerd van odido maar verder niks meer gehoord. Hoor graag wat de status van terugbetaling is
Ik heb onlangs een IPhone 15 Pro bestelt ordernummer: 210886862, maar ik kreeg net een bericht dat het niet voorraad is. Hoe lang gaat het duren voordat het wel op voorraad is, want natuurlijk wil ik hem z.s.m. in mijn handen hebben.
Ik heb op 3 maart een nieuwe IPhone 15 besteld (ordernummer 209739293). De betaallink in de bevestigingsmail werkte niet, ook niet in de 2de herinneringsemail (ook niet de volgende dag en na herstart mobiel). Contact gehad met klantenservice en medewerker Anfurnee van Odido heeft mij vervolgens een mail gestuurd met daarin het bankrekeningnummer waarop ik de factuur (aankoop mobiel) moest betalen NL95 COBA 0637 0559 34 (ovv klant- en ordernummer). Dat heb ik op 4 maart gedaan en het bedrag is afgeschreven. De status van mijn bestelling is nu alleen nog steeds niet goedgekeurd (dat zou na 1 werkdag het geval moeten zijn). Wanneer ontvang ik mijn nieuwe telefoon?
Hey! Klein vraagje: afgelopen woensdag heb ik een Iphone 15 besteld (met abonnement) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen voordat de kerstdagen beginnen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Mijn ordernummer is 205498129Dank alvast!
Hoi Ik heb vrijdag een nieuwe Apple Watch 7 besteld Er stond dat ik dan een track & trace zou krijgen voor de bezorging maar ik heb geen bevestiging van de betaling, noch een track & trace. Kunnen jullie dit nagaan? Groeten, Bilge
Hallo,Ik heb op maandag 4 maart een bestelling geplaatst voor een iPad Gen10, obv een abonnement.Ik heb tot op de dag van vandaag nog niks over de status gehoord, volgens de medewerker van Odido zou de tablet 18 maart binnen moeten zijn. Nu staat er op de webshop zelfs 1 april(18:25 → nu zelfs 8 april)Terwijl ik ze in de winkel gewoon wel kan krijgen.Is er een andere tablet misschien voor dezelfde prijs per maand?Mijn bestelnummer is 209756187GroetHarmen
Beste Odido,Sinds 30 januari ben ik bezig om mijn abonnement te verlegen. Uiteindelijk is dit toen gelukt en toen ik mn mobiel in de winkel wilde ophalen bleek het de verkeerde kleur telefoon te zijn. Abonnement moest geannuleerd worden volgens hem, dit gedaan, telefoon besteld onder andere naam zodat de juiste kleur wel binnen zou komen. Ondertussen zijn we twee maanden verder en ik ben nog geen stap verder. Er staat dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten, zou geannuleerd worden, meerdere keren afgelopen maanden met jullie aan de telefoon gezeten en er komt gewoon geen verandering in. Ik word hier echt heel moe van en vind de service echt ontzettend slecht. Kan hier eens wat aan gedaan worden? Kan iemand die hele bestelling eruit halen zodat ik een nieuwe mobiel kan bestellen, want ik ben er nu heel erg klaar mee en anders stap ik over als het niet binnen deze week geregeld is.Ik ben al heel lang lid, maar sinds odido is het ontzettend slecht geregeld. Niemand van een afdeling is
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.