Skip to main content
Beantwoord

Ophallen van bestelling

  • 27 May 2024
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Telefoon is kapot en ik zou eigenlijk graag zo snel mogelijk mijn nieuwe binnen hebben. Is er een manier om achter te komen hoe snel die in de winkel zal liggen? Ik heb gekozen voor de optie ophalen in de winkel (bestelnr.: 213943690). 

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Emc18, van harte welkom op onze Community! Minder fijn dat je toestel kapot is gegaan, maar goed dat je al direct een nieuwe hebt besteld! Ik heb je order er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de  Samsung Galaxy S24 Plus 256GB in het grijs, goede keus! Echter, hebben we prijzige toestellen niet op voorraad in onze winkels liggen. Hier hebben we bewust voor gekozen, omdat er in het verleden diefstallen hebben plaatsgevonden. Op deze manier kunnen we ook de veiligheid van onze collega's in de winkels beter waarborgen! Als je kiest voor ophalen in één van onze winkels, wodt het toestel zo snel mogelijk besteld uit ons logistieke center en verstuurd naar de betreffende winkel. Dit kan maximaal een paar dagen duren.Zodra je toestel in onze winkel klaarligt, ontvang je een SMS vanuit de winkel om je nieuwe toestel op te halen! 

Maar kan ik dan niet beter ervoor kiezen om de bestelling thuis te laten bezorgen. In verband met lange reistijden van en naar werk is het niet ideal als ik niet van te voren weet of die klaar ligt.

Reputatie 7
Badge +14

Maar kan ik dan niet beter ervoor kiezen om de bestelling thuis te laten bezorgen. In verband met lange reistijden van en naar werk is het niet ideal als ik niet van te voren weet of die klaar ligt.

Je krijgt van de shop bericht dat de telefoon klaar ligt. (SMS)

Via thuisbezorgen moet je wel thuis zijn. Iemand anders mag de telefoon niet aannemen, ook niet met jou toestemming en/of ID.
Dus ben je niet thuis gaat hij weer mee terug.

veel plezier straks met je nieuwe telefoon! 

 

 

Reputatie 6
Badge +7

 @Emc18 Dat kan natuurlijk ook, het ligt er maar net aan waar je voorkeur naar uit gaat. Als je de SMS hebt ontvangen, ligt het toestel altijd voor 7 dagen klaar in de winkel. Je bent dus niet verplicht om deze gelijk op te halen! Echter, als je liever wilt dat het toestel thuis wordt bezorgd, zal ik de huidige bestelling voor je moeten annuleren, zodat je daarna een nieuwe bestelling kunt plaatsen en daarbij kiest voor thuisbezorging. Een bestaande bestelling kan ik namelijk niet meer wijzigen. 

Laat maar gerust weten waar je voorkeur naar uit gaat! 

Reageer