Beantwoord

Harde verkoop, commissie scoren door Odido medewerker

  • 14 May 2024
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Odido heeft nav het delen van mijn ervaring met Odido op TrustPilot gereageerd met het verzoek een bericht hier op het platform te plaatsen, zodat ze mij kunnen bereiken.

Casus: Ik werd gebeld voor het verlengen van mijn contract. Voorstel werd gedaan en ik heb aangegeven; stuur het voorstel maar op en dan zal ik reageren, dus geen akkoord in dit gesprek.

Kreeg kort daarna de bevestiging ik mijn contract had verlengd. Schijnbaar iemand die wordt afgerekend op commissie basis.
Niet netjes @Odido!

 

Graag contact @odido. Mijn klantnummer staat in mijn profiel

icon

Beste antwoord door Sam van Odido 14 May 2024, 14:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hi @Frank van Boven, goed dat je de Odido Community gevonden hebt. Allereerst wil ik je mijn oprechte excuses aanbieden dat dit gebeurd is. Uiteraard is dat niet de bedoeling! Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat gisteren jouw bestelling door een collega van mij geannuleerd is. Had je hiervan al een bevestiging gekregen? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen verder, laat het ons dan gerust weten!

@Sam van Odido Eigenlijk staan er maar twee dingen op mijn verlanglijstje:

  • Verlenging waarbij het voorstel niet slechter is (maar wel beter) dan mijn huidige contract. En…. ik wil zelf het besluit nemen :-)
  • Liefst ook bereik thuis in en om het huis. Nu moet ik overal zelf voor de WIFI dekking zorgen en de VOWIFI werkt niet helemaal lekker (het overschakelen tijdens een gesprek van Mobiel naar VOWIFI en andersom gaat slecht.)

    Bel me anders even. Dat is wat makkelijker
Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Frank, ik snap volkomen dat je wil verlengen naar een abonnement dat beter is dan je huidige contract en uiteraard moet dezelfde fout niet nogmaals gemaakt worden en besluit jij wat je doet! Hier op de Community kunnen we je geen verlengaanbod doen. We zijn namelijk geen Sales-kanaal. Momenteel lopen de Haastmakers. Neem zeker even een kijkje in dit topic om te zien welke aanbiedingen we momenteel hebben: Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen. | Odido community

Je kan altijd opnieuw bellen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 of je kan altijd 1 van onze shops binnenlopen. Ik kan niks beloven, maar wellicht kunnen zij je wel een mooi aanbod doen. Ik hoop het in ieder geval. Laat je het me weten of je iets vind? Ik ben erg benieuwd! 😄

Reageer