Sticky

Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.

  • 29 April 2024
  • 7 reacties
  • 430 Bekeken
Haastmakers: Deals die je niet kan laten liggen.
Reputatie 7
Badge +9

Van maandag 29 april t/m zondag 26 mei 2024 hebben we voor de tweede keer Haastmakers bij Odido. In deze periode geniet je van de beste deals.
 

Met onze Haastmakers krijg je tijdelijk extra veel voordeel. Dit zijn deals die je niet kan laten liggen. Een voordelig mobiel abonnement met telefoon of een extra voordelige Sim Only. Aansluiten is gratis. Neem je ook Glasvezel + TV met een goede aanbieding? Slim, dan combineer je meerdere abonnementen op hetzelfde adres. En krijg je ook nog eens elke maand Klantvoordeel. Met nu ook dubbele data op 2, 10 en 20 GB mobiele abonnementen.

 


 

Mobiel

Wil je profiteren van extra veel voordeel én gratis aansluiten? Bestel dan tussen 28 april en 26 mei 2024 een van onze Haastmakers. We zetten ze hieronder voor je op een rijtje.

 

Apple iPhone 15, 128GB

Nu tot € 334 voordeel

Bij de iPhone 15 met 2-jarig 20 GB abonnement.

Spikplinterwow.

  • 20 GB + 120 min. Bellen: € 20
  • Toestelkrediet: € 30
  • Totaal: € 50 p/m

Ga snel naar Odido.nl.

 

* Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 249 voordeel op de iPhone 15 128 GB GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 969 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl

 

Samsung Galaxy S24, 128GB

Nu tot 264 voordeel

Bij de Samsung Galaxy S24 met 2-jarig 20 GB abonnement.*

  • 20 GB + 120 min. Bellen: € 20
  • Toestelkrediet: € 30
  • Totaal: € 50 p/m

Ga snel naar Odido.nl.

 

* Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 179 voordeel op de Samsung Galaxy S24 128 GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 899 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl
 


 

Ontvang de Watch6 Classic 43mm LTE bij aanschaf van een Samsung Galaxy S24 Series. (Exclusief bij Odido)

  • Actieperiode: 13 mei t/m 16 juni 2024
  • Registreren: t/m 16 augustus 2024

Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/

 



Ontvang tot € 200 retour bij aanschaf van een Samsung Galaxy S24 Series.

  • Actieperiode: 15 april t/m 5 mei 2024
  • Registreren: t/m 5 juli 2024

Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://www.samsung.com/nl/promo/
 

Cashback:

  • S24:            100EUR
  • S24+:          150EUR
  • S24 Ultra:   200EUR


OPPO Reno10 Pro, 256GB

Nu tot € 256 voordeel

Bij de OPPO Reno10 Pro met 2-jarig 20 GB abonnement.*

  • 20 GB + 120 min. Bellen: € 20
  • Toestelkrediet: € 22
  • Totaal: € 42 p/m

Ga snel naar Odido.nl.

 

* Totaalvoordeel bestaat uit € 2,50/mnd korting op getoond Hello ab. + 120 min. Bellen/SMS, € 171 voordeel op de OPPO Reno10 Pro 256 GB (obv. Adviesverkoopprijs losse telefoon € 699 in de Odido Shop) en gratis aansluiten t.w.v. € 25. Check alle voorwaarden op Odido.nl

 

Google Pixel 8a, 128GB

  • 20 GB + 120 min. Bellen: € 20
  • Toestelkrediet: € 17
  • Totaal: € 37 p/m
     


Krijg 150 extra inruiltegoed voor je oude Google Pixel bij aankoop van de Pixel 8a.

  • Actieperiode: 7 mei t/m 3 juni 2024
  • Registreren: t/m 18 juli 2024

Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op http://reward-promos.com/tradein2024


Sim Only

Unlimited vanaf € 25/mnd

met 2-jarig Sim Only abonnement.*

Ga snel naar Odido.nl.
 

* I.c.m. Unlimited Start: Incl. toegang tot 5G (10 Mbit/s), onbeperkt data in NL (+25 GB EU), onbeperkt bellen/SMS in NL en EU, m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Na 24 mnd betaal je min. € 25/mnd. Check alle voorwaarden op Odido.nl.

 


 

Tablets

Ben je op zoek naar een nieuwe tablet? Bestel 'm tijdens onze Haastmakers voor extra veel voordeel. We zetten 3 toppers voor je op een rijtje.
 

Samsung Galaxy Tab A9+

  • 2GB Data Only: € 7,50
  • Toestel: € 9
  • Totale maandkosten: € 16,50

Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets.

 

* I.c.m een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24md betaal je min. €7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl

 

Samsung Galaxy Chromebook Go 14’’

  • 2GB Data Only: € 7,50
  • Toestel: € 10
  • Totale maandkosten: € 17,50
  • Eenmalige bijbetaling: € 0,00

Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets.

 

* I.c.m een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24md betaal je min. €7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl

 

Samsung Galaxy Tab S9

  • 2GB Data Only: € 7,50
  • Toestel: € 25
  • Totale maandkosten: € 32,50
  • Eenmalige bijbetaling: € 384

Ga snel naar Odido.nl/alle-tablets.

 

* I.c.m een 2-jarig Hello 2 GB Data Only Tablet abonnement incl. toegang tot 5G (300Mbit/s) en toestelbetaling. Na 24md betaal je min. €7,50/mnd m.u.v. evt. inflatiecorrectie. Toestelkrediet wordt aangeboden door Odido Finance bv, Waldorpstraat 16, Den Haag. Check alle info en voorwaarden op Odido.nl

 


 

Internet + TV

Ook voor Glasvezel + TV zit je goed tijdens onze Haastmakers. Stap nu over en krijg extra veel voordeel.

 

De eerste 10 maanden voor € 30/mnd (nu gratis aansluiten)

bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.*

Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv.

 

* Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig Internet + TV abonnement (tot max. 2 Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 8 mnd betaal je min. € 50/mnd (voor 100 Mbit/s). Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl.

 

De eerste 10 maanden voor 25/mnd** (nu gratis aansluiten)

bij Glasvezel + TV, tot wel 2 Gbit/s.*

Ga snel naar Odido.nl/internet-en-tv.

 

** Getoond aanbod is i.c.m. 1-jarig glasvezelinternet + TV abonnement (tot max. 2Gbit/s) incl. eerste Mediabox. Na de eerste 10 mnd betal je min. € 45/mnd (voor 100 Mbit/s). Getoonde verlaagde prijzen gelden zolang je deze met een mobiel abonnement op hetzelfde adres combineert in Klantvoordeel, het voordeelprogramma van Odido. Doe de postcodecheck en check je persoonlijke aanbod plus voorwaarden op Odido.nl

 

Heb je nog vragen over onze Haastmakers? Laat gerust een reactie achter. We helpen je graag verder! 


 

Relevante topics

 


7 reacties

Na vele malen contact geprobeerd te zoeken en uiteindelijk een gesprek met een medewerker te krijgen die in het buitenland was. Die me vertelde me na 2 dagen terug te contacteren. Helaas is dit niet gebeurd. Dus probeer ik het hier. In heb een abonnement voor mijn kleine zoontje. Hier had ik altijd een limiet op laten zetten in de shop. Dat hij geen extra kosten kon maken. Dit is erop gezet in de tijd van t mobile. Ik heb zelf ook bij t mobile gewerkt en mijn oud collega had het erop gezet. Nu vertelde de medewerker aan de telefoon dat ik het abbonement had verlengd, terwijl ik dit nooit had gedaan en geen aanpassingen had gemaakt. Nu ontvang ik een rekening van meer als 300 terwijl het abonnement 11 euro is. Dit is toch schandalig. In zet het hier neer, zodat anderen hier niet de dupe van worden. Dit kan gewoon niet. Schandalig!!!! Odido Nederland Odido Nederland

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Francissoi, start via deze link even je eigen topic. Hetzelfde bericht in 4 ongerelateerde topics spammen is niet de bedoeling en is tegen de huisregels. Er komt zo direct iemand bij je om je te helpen! 

Vía telefonisch contact te hebben gehad met een van jullie medewerkers werd er mij verteld dat ik binnen de 2 dagen zou worden teruggebeld. We zijn nu al 2 weken verder 

Reputatie 1

Odido,

 

Geldt de Haastmakers aanbieding ook voor bestaande klanten? volgens klantenservice was dit niet het geval en heb ik maar de verbinding opgezegd. verneem graag wat de mogelijkheden zijn. 

Reputatie 7
Badge +14

Klopt, haastmakers zijn voor nieuwe aansluitingen. 

Beste Odido, 

Ik heb een klacht, wij zijn al enkele jaren trouwe klant bij T-mobile en later Odido. Nu loopt ons internetabonnement af en zag ik op jullie website dat jullie momenteel een scherpe aanbieding hebben voor Internet en TV met de Haastmakers. Nu heb ik jullie klantenservice gebeld en wens ik graag gebruik te maken van deze aanbieding, omdat ons internetabonnement afloopt. Tot mijn grote verbazing kreeg ik van een zeer onprofessionele medewerker te horen dat dit enkel is voor nieuwe klanten en dat ik als bestaande klant pech heb. 

Het is wel mogelijk als ik mijn abonnement opzeg en dan een nieuwe afsluit. Dat is toch best vreemd en klinkt meer als werkverschaffing. 

Hoe kan het nu zijn dat trouwe klanten geen gebruik kunnen maken van een aanbieding. 

Ik wens graag gebruik te kunnen maken van de aanbieding die momenteel loopt. 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Mboss 

Zie bijdragen in je eigen topic. Je ziet daar hetzelde antwoord als in dit topic.

Reageer