Skip to main content
Beantwoord

bestelling geannuleerd door amp

  • 30 May 2024
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Goedemorgen,

AMP kwam afgelopen maandag langs met mijn telefoon, maar door een storing bij jullie stonden de id kaart gegevens er njet goed in. Nu is mijn telefoon weer mee terug genomen. Ik heb inmiddels mail ontvangen van jullie dat de bestelling geannuleerd is. Nu heb ik een nieuwe bestelling geplaatst,  maar zou ik opnieuw moeten betalen. Ik heb al 135 euro betaald voor de telefoon en nu zou ik weer 85 euro moeten betalen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik in de winkel straks niet hoef te betalen en dat het verschil wordt teruggestort? 

Ordernummer van eerste bestelling is: 213215931

Ordernummer van de tweede bestelling is: 214183163

 

Ik hoor graag!

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Goedemiddag @Aimee1995, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Ik heb beide orders voor je gecheckt en ik zie inderdaad dat je eerste bestelling op 29/05/24  in het afleverproces is geannuleerd. Zodra wij de annulering binnen hebben gekregen, zullen we het betaalde geld voor je order automatisch binnen 14 dagen terugbetalen. Je kunt het dus uiterlijk binnen 14 dagen terugverwachten (tenzij de betaling met een Creditcard is gedaan). Is dat ook het geval bij jou? Dan zal er nog een apart terugstortformulier ingevuld moeten worden. Als dat het geval is, verneem ik het graag van je, zodat ik het in orde kan maken. Als je gewoon via iDeal hebt betaald, zul je het dus automatisch binnen 14 dagen terugkrijgen op het bij ons bekende bankrekeningnummer! We kunnen dat geld niet laten verrekenen met je nieuwe order. Deze zal dus wel opnieuw betaald moeten worden in de winkel, sorry! Het betaalde geld van je eerste order zul je automatisch binnen 14 dagen van ons terugkrijgen. 

Als je het bedrag na 14 dagen niet terug hebt ontvangen, trek dan vooral aan de bel. Dan kan ik dit eventueel voor je navragen/uitzoeken bij onze financiële afdeling! 

Bedankt voor de reactie!

Dan hoop ik maar dat het allemaal goed komt met de terugbetaling. Wat vervelend dat dit niet verrekend kan worden bij jullie. Jullie jagen mensen zo op extra kosten(nog 1x een bedrag in de winkel betalen vlak na een grote betaling aan jullie), terwijl de fout van het afleveren bij jullie ligt.

Reputatie 6
Badge +7

@Aimee1995 daar ga ik ook vanuit, gaat zeker goedkomen! Eigenlijk zijn het geen extra kosten. De kosten van de eerste order krijg je natuurlijk terug. Je tweede order dient natuurlijk wel betaald te worden. Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om niks extra's te betalen bij je order. Houd er dan wel rekening mee dat je maandelijks kosten iets hoger zullen zijn. De keus is uiteraard aan jou! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Ik begrijp dat ik de kosten terug krijg, maar ik moet nu wel 85 euro betalen. Vandaar de 'extra' kosten. 

Ik zit al aan het maximale bedrag per maand! Ik betaal uiteraard de kosten, maar vind wel dat jullie moeten kijken dat het voortaan verrekend kan worden met elkaar zeker als de fout niet bij de klant ligt 

Reputatie 6
Badge +7

@Aimee1995 Ik snap je punt, maar een order kunnen we niet aan elkaar koppelen, dus ook de betaling niet verrekenen. Een order wordt altijd '’los'’ gezien. Als daar iets niet bij goed gaat (wat niet vaak voorkomt, maar heel soms wegens technische issue's), zal het betaalde geld automatisch binnen 14 dagen worden uitbetaald. We kunnen de betaling dan niet koppelen aan een nieuwe order, omdat het systeem het niet toelaat. Ze kunnen dus alleen als '’losse'’ order gezien worden. Een wijziging (bijvoorbeeld een andere kleur toestel), kunnen we ook niet wijzigen bij een bestaande order. Deze zal dan altijd geannuleerd moeten worden, zodat er daarna een nieuwe bestelling kan worden geplaatst. Sorry dat het op dit moment niet anders mogelijk is. Wellicht iets voor in de toekomst, zodat het wel mogelijk gaat kunnen zijn. Maar dat durf ik op voorhand niet te zeggen! 

Reageer