Skip to main content

Ik heb vanmiddag gebeld over het annuleren van de bestelling van sim only maar geen bevestigingsmail gekregen dus ik weet niet of het goed gegaan is.

 

bestelnr 213147945

Is er niemand die iets weet of ernaar kan kijken?

 


Beste @Danielle68  De moderators helpen op volgorde binnenkomst berichten.

Je kan ook (mits mogelijk) morgen even langs een shop gaan?

https://www.odido.nl/winkels Lukt dat niet laat het dan even weten.

Groetjes! 


Goedemorgen Danielle, van harte welkom op de Community! Ik denk dat het niet helemaal gelukt was met de annulering. Ik kon je bestelling namelijk nog in het systeem  annuleren, dus dat heb ik direct voor je gedaan. Wilde je bijvoorbeeld voor een ander soort abonnement of toestel gaan? Dan kan het een paar minuten duren voordat de annulering in het systeem verwerkt is! 😊


Ik ga eerst nog nadenken wat ga doen andere toestel erbij of niet daar wou annuleren en daarna kijken hoe ik ga verlengen.

 


hi Danielle, snap ik helemaal hoor. Denk er rustig over na en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 


Reageer