Skip to main content
Beantwoord

Bestelling geannuleerd en vraag over terugbetaling

  • 29 May 2024
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi Odido medewerkers, om een lang verhaal kort te maken. Ik heb afgelopen zaterdag een verlenging met toestel besteld en afgelopen zondag (dag later) geannuleerd. Ik heb de bestelling via AMP geannuleerd en ik heb vandaag in de ochtend een mailtje ontvangen van Odido dat de bestelling is geannuleerd. Ik heb tijdens de bestelling wel een bedrag betaald van “45,41”. In het mailtje heb ik niks teruggelezen over een terugbetaling en ik zou graag willen weten of dat wel goed verwerkt is bij jullie.
 

Dit is het bestelnummer: 213953161

Dit is mijn klantnummer: uAangepast door moderator] 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Obedosei911, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Allereerst, heb ik je klantnummer afgeschermd. Dit is een openbaar Community en het is dan niet handig om privégegevens (van je abonnement) te delen. Het ordernummer kan uiteraard wel! Deze heb ik gelijk voor je gecheckt en ik zie inderdaad dat je bestelling vandaag in het afleverproces is geannuleerd. Zodra wij de annulering binnen hebben gekregen (vanaf vandaag dus), zullen we het betaalde geld voor je order automatisch binnen 14 dagen terugbetalen. Je kunt het dus uiterlijk binnen 14 dagen terugverwachten (tenzij de betaling met een Creditcard is gedaan). Is dat ook het geval bij jou? Dan zal er nog een apart terugstortformulier ingevuld moeten worden. Als dat het geval is, verneem ik het graag van je, zodat ik het in orde kan maken. Als je gewoon via iDeal hebt betaald, zul je het dus automatisch binnen 14 dagen terugkrijgen op het bij ons bekende bankrekeningnummer! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Hallo @Obedosei911, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Allereerst, heb ik je klantnummer afgeschermd. Dit is een openbaar Community en het is dan niet handig om privégegevens (van je abonnement) te delen. Het ordernummer kan uiteraard wel! Deze heb ik gelijk voor je gecheckt en ik zie inderdaad dat je bestelling vandaag in het afleverproces is geannuleerd. Zodra wij de annulering binnen hebben gekregen (vanaf vandaag dus), zullen we het betaalde geld voor je order automatisch binnen 14 dagen terugbetalen. Je kunt het dus uiterlijk binnen 14 dagen terugverwachten (tenzij de betaling met een Creditcard is gedaan). Is dat ook het geval bij jou? Dan zal er nog een apart terugstortformulier ingevuld moeten worden. Als dat het geval is, verneem ik het graag van je, zodat ik het in orde kan maken. Als je gewoon via iDeal hebt betaald, zul je het dus automatisch binnen 14 dagen terugkrijgen op het bij ons bekende bankrekeningnummer! 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

 

Hoi Pharwin, ja ik heb inderdaad met IDEAL betaald. Dankjewel voor je snelle antwoord. Alles is nu duidelijk! Fijne dag nog :)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Obedosei, bedankt voor de terugkoppeling. Ik verwacht dat je het dan inderdaad binnen 14 dagen op je rekening hebt. Fijn dat alles duidelijk is en graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je. Voor nu wensen we je een hele fijne middag! 😄

Reageer