Ik heb mijn huidige abbonement online verlengd, ordernummer 212919440, echter kan ik de status online niet vinden als ik hier naar zoek. Hij geeft aan de order niet te kunnen vinden. Ik heb de orderbevestiging wel per mail ontvangen maar verder is het nergens zichtbaar. Ook geeft de app nogsteeds aan dat ik nog kan verlengen en de verlenging zie ik ook niet terug in mijn Odido app. Is mijn bestelling wel goed verwerkt, of is hier wat mis gegaan. Ik hoor het graag.
Hallo
Misschien duurt het vanwege het weekend wat langer, je kan het maandag nog eens controleren maar omdat je wel een bevestiging per mail hebt lijkt het goed gegaan te zijn.
Nog geen vernadering, kan even bevestigd worden of de order en krediet goedgekeurd zijn en de order bevestigd is?
Goedemorgen Jercolepsy, van harte welkom op de Community en tof dat je bij ons blijft met je verlenging - en met een nieuw toestel! Ik zie dat je voor ophalen in de winkel heb gekozen. In dit geval zie je dan inderdaad niet de online status. Geen zorgen - jouw bestelling en krediet zijn goedgekeurd! Zodra jouw toestel klaarligt nemen mijn collega's contact met je op. Het duurt enkele dagen voordat jouw toestel naar de winkel is verstuurd, maar ik verwacht dat je heel binnenkort een SMS van ze ontvangt. Laat je het ons weten als het zover is?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.