Skip to main content
Beantwoord

Klacht over ontvangen smartphone (beschadiging)

  • 22 May 2024
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Dan bestel je een telefoon van meer dan 1200 euro en krijg je in een beschadigde en verkleurde smartphone box. Zeer ontevreden!!!

Wat een slecht bedrijf, neem je contact op met de klantenservice en geven ze aan dat ik zelf contact moet opnemen met Apple (fabrikant) volgens mij heb ik de toestel bij jullie aangeschaft O…dido!!

 

Reachtie Demy op Trustpilot. 

Goedemorgen Hamdi, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je een nieuw toestel bij ons besteld hebt en zijn zeker van mening dat ook wij verantwoordelijk zijn voor het leveren van je toestel. Daarom kijken we graag met je mee. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. We komen hier dan z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Demy van Odido.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Hamdi Simsek, van harte welkom op onze Community! Allereerst, excuses dat je een defect toestel hebt ontvangen. Echter, kunnen wij hier vrij weinig aan doen (als je niet meer in de bedenktijd zit), omdat we deze toestellen namens de fabrikanten verkopen en daar kan natuurlijk in sommige gevallen een defect toestel tussenzitten. Je toestel ter reparatie aanbieden kan altijd, maar als deze al defect was bij levering, gaat het natuurlijk om een fabrieksfout. Daarom heb je bij ons altijd 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je toestel bij je is afgeleverd. Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik zie dat je had gekozen voor de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium en dat deze bij je is afgeleverd op 22-05-2024. Je kunt het toestel naar ons retoureren middels het retourformulier op onze website: https://www.odido.nl/retourformulier. Zodra je dit invult, zul je vanuit onze retourafdeling een e-mail ontvangen met verdere retourinstructies. Zodra je het toestel naar ons hebt verstuurd, zal deze zo snel mogelijk worden verwerkt en het abonnement zal ook worden geannuleerd. Je kunt in de tussentijd natuurlijk gerust een nieuw abonnement afsluiten via onze website voor hetzelfde toestel of uiteraard een andere, de keus is aan jou! 

Gaat dat lukken? Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer