Dan bestel je een telefoon van meer dan 1200 euro en krijg je in een beschadigde en verkleurde smartphone box. Zeer ontevreden!!!
Wat een slecht bedrijf, neem je contact op met de klantenservice en geven ze aan dat ik zelf contact moet opnemen met Apple (fabrikant) volgens mij heb ik de toestel bij jullie aangeschaft O…dido!!
Reachtie Demy op Trustpilot.
Goedemorgen Hamdi, bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je een nieuw toestel bij ons besteld hebt en zijn zeker van mening dat ook wij verantwoordelijk zijn voor het leveren van je toestel. Daarom kijken we graag met je mee. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. We komen hier dan z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Demy van Odido.