terugbetaling nirt ontvangen na annulering

  • 21 April 2024
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

9 januari 2024 een bestelling geplaatst als nieuwe klant. Hierbij een toestel aanbetaling gedaan van 600 euro. Nu leven we in eind april en tot op heden niets ontvangen. Meerdere malen contact gehad met het service team ( zowel telefonisch als in de winkel). Keer op keer krijg ik te horen dat het bij Odido niet goed is gegaan en ik over 14 dagen vooralsnog de terugbetaling kan verwachten maar je raad het al.. he-le-maal niets. Het is inmiddels eind april(!). Ik ben ten einde raad en vraag mij af of er meerdere zijn met dit probleem? Of wellicht advies in de mogelijke stappen die ik kan ondernemen? Ik voel mij simpelweg opgelicht

Pharwin van Odido 9 dagen geleden

@N ismail dank voor de toelichting! Ik heb zojuist navraag gedaan bij onze financiële afdeling om meer duidelijkheid te krijgen over het geld en wanneer je deze terug kan verwachten. Ik verwacht hier binnen 5 dagen een reactie op te krijgen. Zodra ik meer weet, zal ik het je gelijk laten weten in dit topic! 

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @N ismail, welkom op onze Community! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ook echt niet het gevoel wat we je willen geven, excuses hiervoor! We willen dit tot de bodem voor je uitzoeken en ervoor zorgen dat je het geld zo snel mogelijk van ons terugkrijgt. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik een order tegen voor de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart Titanium, die bij ons was geplaatst op 09/01/24. Het gaat om dit ordernummer: 206529107, waarbij er een aanbetaling was gedaan voor € 561,41, kan dat kloppen? 

Kun je aangeven of de betaling middels iDeal was gedaan of middels een creditcard? Als er een order via iDeal wordt geannuleerd, wordt het bedrag automatisch binnen 14 dagen teruggestort (maar soms wil er nog wel eens wat misgaan). Als het met een creditcard is geweest, kan het niet automatisch worden teruggestort en dient er altijd nog een apart terugstortformulier ingevuld te worden. 

Als je hierop een toelichting kunt geven, ga ik het gelijk voor je navragen bij onze financiële afdeling! 

Dat klopt inderdaad. Het is middels IDeal betaald. 

Reputatie 6
Badge +6

@N ismail dank voor de toelichting! Ik heb zojuist navraag gedaan bij onze financiële afdeling om meer duidelijkheid te krijgen over het geld en wanneer je deze terug kan verwachten. Ik verwacht hier binnen 5 dagen een reactie op te krijgen. Zodra ik meer weet, zal ik het je gelijk laten weten in dit topic! 

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @N ismail, ik heb zojuist te horen gekregen van onze financiële afdeling dat ze je betaling willen terugstorten, goed nieuws! Echter, kunnen ze je rekeningnummer niet verifiëren en daarom heb ik alleen nog het bankrekeningnummer van je nodig, waar je het op teruggestort wilt hebben. Kun je die in een DM naar mij sturen?  Dan kan ik het gelijk doorgeven! 

Reageer