9 januari 2024 een bestelling geplaatst als nieuwe klant. Hierbij een toestel aanbetaling gedaan van 600 euro. Nu leven we in eind april en tot op heden niets ontvangen. Meerdere malen contact gehad met het service team ( zowel telefonisch als in de winkel). Keer op keer krijg ik te horen dat het bij Odido niet goed is gegaan en ik over 14 dagen vooralsnog de terugbetaling kan verwachten maar je raad het al.. he-le-maal niets. Het is inmiddels eind april(!). Ik ben ten einde raad en vraag mij af of er meerdere zijn met dit probleem? Of wellicht advies in de mogelijke stappen die ik kan ondernemen? Ik voel mij simpelweg opgelicht
Hallo
Kun je aangeven of de betaling middels iDeal was gedaan of middels een creditcard? Als er een order via iDeal wordt geannuleerd, wordt het bedrag automatisch binnen 14 dagen teruggestort (maar soms wil er nog wel eens wat misgaan). Als het met een creditcard is geweest, kan het niet automatisch worden teruggestort en dient er altijd nog een apart terugstortformulier ingevuld te worden.
Als je hierop een toelichting kunt geven, ga ik het gelijk voor je navragen bij onze financiële afdeling!
Dat klopt inderdaad. Het is middels IDeal betaald.
Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze gerust!
Hallo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.