Beantwoord

Ophalen bestelling


Goedemorgen, 


Ik heb gisteren een ongeluk gehad waardoor ik nu een tijdje in het ziekenhuis moet verblijven. 
 

Gezien mijn telefoon vermoedelijk ergens in het water ligt leek het mij een mooi moment om eindelijk eens die tweede aansluiting te bestellen. Zodat ik in elk geval weer voorzien en bereikbaar ben. Ik las dat de snelste optie was om deze in de winkel op te halen. En had bedacht dat mijn dochter deze wel kon ophalen, aangezien zij deze uiteindelijk zal overnemen. 
 

maar ik zag bij de afronding staan dat ik het zelf moet afhalen. En dat is vrijwel onmogelijk. En wanneer ik weer thuis ben is ook een vraag. 
 

dus mijn vraag is of ik mijn dochter kan machtigen op een of andere manier? Of haar iets meegeef? Ik ben nu namelijk onbereikbaar en kan niet veel. Ik kan namelijk ook de sms niet ontvangen. Is het mogelijk bericht te krijgen via mail ?

 

ik hoor het graag, want zie even geen oplossing 

 

 

icon

Beste antwoord door HR Ver 21 May 2024, 14:48

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag HR, welkom op de Community! Zachtjes uitgedrukt; wat naar dat je een ongeluk hebt gehad en je een tijdje in het ziekenhuis moet blijven. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je er snel weer helemaal bovenop komt. Ik heb de shop manager in Zaandam direct een mail gestuurd met de vraag of zij deze uitzondering kunnen maken en dat je dochter het toestel ophaalt. Ik kan op dit moment niks beloven en de kans is groot dat we naar een andere oplossing moeten kijken. Maar zodra ik een reactie heb laat ik het je direct weten.

Voor nu goed herstel gewenst en ik spreek je snel! 😊

Dag Marciano, dank voor de reactie. In elk geval bedankt voor de moeite wellicht kan het geregeld worden en anders komt het vast goed. 
T.i mijn dochter is meerderjarig hoor mocht dat een probleem zijn. :) 

het komt idd niet goed uit, nooit denk ik, maar op deze leeftijd begint het allemaal wat broos te worden. ;) 

zou echt super zijn als het lukt!! Ik heb in mijn Odido wel het nummer van mijn dochter toegevoegd. Ontvangt zij dan op dat nummer de sms? Aangezien mijn nummer niet beschikbaar is. 
 

Ongeacht de uitkomst bedankt voor de assistentie. 
 

vriendelijke groet,

 

Hubertina 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hubertina, uiteraard graag gedaan! Ik heb inmiddels al een reactie vanuit de Shop en ze vinden het niet fijn om te zeggen, maar ze mogen deze uitzondering niet maken i.v.m. strenge regels om faude te voorkomen. Maar geen zorgen - er is een andere manier om je dochter je telefoon aan te nemen. Ik kan je huidige bestelling annuleren. Als ik het goed heb was je huidige bestelling d.m.v. een Early Renewal. Klopt dat? je kan je verlenging (Early Renewal) dan na een paar minuten opnieuw doen. Deze wordt dan door PostNL bezorgd en je dochter mag deze aan aannemen. Let wel goed op: bij een verlenging gaat de bezorging door PostNL. Kies dus niet voor een nieuwe bestelling. Anders verloopt deze door AMP. Bij AMP groep mag je het pakket ook alleen zelf aannemen.

Laat het me maar weten of ik je goedkeuring heb om je huidige bestelling te annuleren. Dan doe ik dit direct voor je!

Hi Hubertina, uiteraard graag gedaan! Ik heb inmiddels al een reactie vanuit de Shop en ze vinden het niet fijn om te zeggen, maar ze mogen deze uitzondering niet maken i.v.m. strenge regels om faude te voorkomen. Maar geen zorgen - er is een andere manier om je dochter je telefoon aan te nemen. Ik kan je huidige bestelling annuleren. Als ik het goed heb was je huidige bestelling d.m.v. een Early Renewal. Klopt dat? je kan je verlenging (Early Renewal) dan na een paar minuten opnieuw doen. Deze wordt dan door PostNL bezorgd en je dochter mag deze aan aannemen. Let wel goed op: bij een verlenging gaat de bezorging door PostNL. Kies dus niet voor een nieuwe bestelling. Anders verloopt deze door AMP. Bij AMP groep mag je het pakket ook alleen zelf aannemen.

Laat het me maar weten of ik je goedkeuring heb om je huidige bestelling te annuleren. Dan doe ik dit direct voor je!

 

Dag Marciano 

dat is prima! Dan zal ik de bestelling opnieuw plaatsen! Dank je wel! 
bedankt voor je hulp! :) 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Hubertina, graag gedaan en jij ook bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je bestelling zojuist geannuleerd. Geef het systeem een paar minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het straks lukken om je verlenging opnieuw in te voeren. Laat je het me weten of alles straks is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je je telefoon snel in handen hebt! 😊

Dag Marciano,

 

dank je wel voor het annuleren. Ik kan, zie ik, de early renewal alleen telefonisch afsluiten en kan helaas niet bellen op dit moment. Ik heb namelijk geen telefoon. :( En er is morgen pas weer bezoek.  
 

ik heb dus geen mogelijkheid deze nu opnieuw te plaatsen op dit moment. Zucht.. zit niet mee deze week 😅. 
 

ik hoop dit morgen te kunnen doen. Ik krijg Een beetje “vicieuze cirkel gevoel”. Ik heb een nieuwe telefoon nodig om te bellen, maar op die te krijgen heb ik een telefoon nodig. 🥴 heb jij enig idee hoe lang het dan duurt voordat ik de telefoon in m’n handen heb? 

ik zal je laten weten als dit gelukt is! 
 

toch bedankt 🙏 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Hubertina, ah dat klopt inderdaad. Een Early Renewal is alleen telefonisch te regelen. Ik hoop dat je vandaag snel bezoek krijgt en het kan regelen. Ik ga er vanuit dat het snel geregeld is zodra je een van mijn collega's van Telesales aan de lijn hebt. In jouw geval komt het inderdaad net niet lekker uit, dus ik snap dat het net een vicieuze cirkel lijkt. Ik zag namelijk dat je over 9 dagen ''normaal’ kan verlengen en dit kan uiteraard gewoon via de website, maar aangezien je nu geen telefoon hebt en zo snel mogelijk een nieuwe wil heb je gelukkig de Early Renewal mogelijkheid.

De iPhone 15 Pro 128GB zwart die je had besteld is direct leverbaar, dus ik verwacht dat je hem binnen een paar dagen ontvangt als je hem vanmiddag besteld. Het kan een dag of twee duren voordat 'ie bij PostNL ligt en dan ligt het er voornamelijk aan hoe snel zij hem bij je kunnen leveren. Ik gok dat het dit weekend nog zou kunnen tot misschien uiterlijk dinsdag.

Ik denk even hardop met je mee: heeft je dochter niet heel toevallig een oud toestel liggen die je tijdelijk kan gebruiken? Dan kan ik simpelweg een nieuwe simkaart naar je opsturen zodat je snel weer bereikbaar bent (duurt ongeveer 3 dagen voordat de simkaart bij je thuis ligt). 

Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je een goede dag hebt vandaag! 😊

Dag marciano 

 

vandaag geprobeerd te verlengen middels een early renewal. Maar de medewerker zei dat dit pas mogelijk was over 9 dagen. Ik begrijp dan niet het principe van early renewal. Want over 9 dagen mag ik al regulier verlengen. Ik heb geprobeerd dit uit te leggen maar helaas. Dus helaas nog geen steek verder. 
jammer dat het zoveel moeite kost. Maar zie nu geen andere optie. Ik zal moeten wachten wat niet erg fijn is op dit moment. 
 

vriendelijke groet

Dag Marciano,

ik heb nog een keer gebeld en deze medewerker wist wel dat dit een mogelijkheid was maar nu heb ik een bevestiging gekregen dat deze bezorgd wordt met AMP. Nu heb ik dus alsnog hetzelfde probleem. 😞 ik kan er niet zijn want ik lig dan nog steeds in het ziekenhuis. Zou fijn zijn als deze sales medewerkers ook op de hoogte zijn van de mogelijkheden en problemen. 
 

kan je dit nog wijzigen of is dit een probleem. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Hubertina, excuses voor de informatie die mijn eerste collega je heeft gegeven dat je geen gebruik kon maken van Early Renewal. Ik denk dat hij alleen heeft gekeken naar je reguliere verlengingsdatum. Hij was trouwens niet van Telesales, maar van de klantenservice. Ik ben daarom heel blij om te lezen dat je nogmaals gebeld hebt en dat je een collega hebt gesproken met wie je de Early Renewal wel hebt kunnen bestellen! Geen zorgen, volgens mij staat dit niet goed in de automatische mail. De verlenging gaat namelijk via PostNL. Dit zie ik ook terug in de bestelling. Je ontvangt binnenkort de T&T van ze. Binnen enkele dagen zal ik de T&T ook kunnen inzien in je bestelling. 

Voor de zekerheid: Houd me even op de hoogte. Mocht je bestelling toch via AMP groep gaan, dan ook geen zorgen! Ik ben er nog eens ingedoken en de informatie die ik eerder gaf was niet helemaal correct, sorry! Je kan bij de klantenservice van AMP een machtigingsformulier opvragen, zodat je dochter het toestel kan aannemen.

Laat je het me weten als PostNL of AMP contact met je opnemen voor de T&T of de bezorgafspraak? 😊

Je bent de beste! I’m hou het in de gaten! 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je mooie woorden! 🙌🏻 Ik hoor het van je en ik hoop dat je 'm snel in handen hebt!

Ja zal ik doen hoor. Staat nu dat het wordt meegegeven aan de bezorger. En ik binnen 3 dagen bericht ontvang hierover. 
 

ben benieuwd! 

Dag marciano,

 

heb jij enig idee wanneer de telefoon geleverd wordt. Ik vind het nogal lang duren allemaal. De status op dit moment is dat de bestelling is meegeven aan de bezorger. Maar op de site staat dat je vaak de telefoon de volgende dag in huis hebt. Ik ben van andere bestelling die ik doe ook niet anders gewend. 
maar ik heb nog steeds geen idee wanneer ik de telefoon kan verwachten. En ben er inmiddels al een aantal dagen mee bezig. 
In dit geval zit er nogal wat spoed achter en is “een aantal werkdagen” niet echt een snel of duidelijk antwoord. 
 

buiten jouw klantvriendelijke en snelle reacties vind ik Odido toch wel wat traag en onbehulpzaam. In deze situatie is het allemaal erg lastig om snel weer gebruik te kunnen maken van je abonnement. 
 

ik hoop dat het snel is opgelost en ik iets van bevestiging ontvang en kan zorgen dat mijn dochter het pakket kan aannemen. 
 

groetjes 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Hubertina, ik hoop dat het elke dag een beetje beter met je gaat! Niet fijn om te lezen dat je deze ervaring als traag en onbehulpzaam hebt ervaren. Ik hoop natuurlijk dat je je toestel nooit meer kwijtraakt, maar dat het de volgende keer ook allemaal sneller en makkelijker gaat. Ook zeker bedankt voor je mooie woorden over mij. Dat waardeer ik heel erg! Ik begrijp volkomen dat er spoed bij zit en een aantal werkdagen is inderdaad niet heel duidelijk. Ik zeg meestal voorzichtig 2-3 dagen, maar het kan nogal verschillen. Denk bijvoorbeeld aan tijdstip van bestellen en hoe druk het is bij PostNL. Ik heb je bestelling er in ieder geval direct bijgepakt en ik zie inmiddels dat de Track & Trace code bekend is. Had je deze inmiddels ook ontvangen? Volgens de T&T bezorgd PostNL vanmiddag tussn 14:00 en 16:30 uur je toestel. Fijn om te lezen dat 'ie vandaag komt en ik hoop dat je dochter binnen deze tijd aanwezig is om hem aan te nemen. 

Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik hoor het graag! 

Reageer