Skip to main content
  • 112 Topics
  • 1,063 Reacties
112 Topics
[23 t/m 25 augustus] Onderhoud op IT-gebied
Komend weekend (23-25 augustus) is er grootschalig onderhoud aan 1 van onze systemen. Dit systeem heeft een belangrijke plaats in ons IT-landschap en daarom kan er veel impact zijn. Tijdens dit onderhoud kunnen er geen wijzigingen gedaan worden in betaalgegevens, abonnementen, persoons- en bedrijfsgegevens. Wanneer? Vrijdag 23 augustus +/- 23.00 uur t/m zondag 25 augustus +/- 19.00 uur. Wat kan er niet? Wijzigingen in betaalgegevens, abonnementen, persoons- en bedrijfsgegevens. Dus: Betaalgegevens wijzigen (rekeningnummer, betaalmethode, incassodatum) Factuurinstellingen wijzigen (verzendwijze) Klantgegevens wijzigen (naam, adres, geboortedatum) Simkaarten activeren (replacement/swap proces) Recent dataverbruik inzien (status van vrijdag 23-08 wordt getoond) Wat merk jij hiervan? Je kunt niet geholpen worden met bovengenoemde aanpassingen In Mijn Odido worden de betreffende acties geblokkeerd en krijg je een foutmelding In Mijn Odido Business wordt een banner geplaatst. De acties die worden gedaan, komen in de wachtrij Laat je een blokkade plaatsen of verwijderen? Dan zal deze wijziging pas worden doorgevoerd als de werkzaamheden zijn afgerond Wat kan er wel? GB’s aanvullen Nummerporteringsverzoek indienen Nieuwe aanvragen en verlengingen: de orders worden geparkeerd tot maandag Overzicht abonnement bekijken in Mijn Odido Blokkades plaatsen/verwijderen (blokkades zullen echter pas na de afronding van de werkzaamheden worden geplaatst of verwijderd ) Facturen bekijken Sim replacement aanvragen (maar: de nieuwe sim kan pas vanaf maandag geactiveerd worden) Bedankt voor jullie begrip en geduld! Vragen? Stel ze gerust in dit topic.
Ervaringen inruilactie 150 euro Google Pixel 8a
Dit betreft de recent verlopen actie bij Odido voor een Pixel 8a in combinatie met een sim only abonnement. Het toestel kostte me 414, maar er werd 150 euro teruggave in het vooruitzicht gesteld bij inlevering van je oude telefoon. Ik had een Nokia 5 in goede staat met enige slijtage voor de inruilactie aangemeld en ruim een maand geleden opgestuurd. Wat mij betreft voldoet het toestel aan de voorwaarden (zie hieronder). Vandaag oordeel ontvangen: BEKRAST SCHERM - ZWARE, VERSLETEN BEHUIZING. Daarnaast had men bijgaande foto ter ondersteuning meegestuurd. Volgens mij heeft men gewoon gezocht naar een reden om niet 150 euro uit te hoeven betalen. Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen? Voorwaarden Om in aanmerking te komen voor de volledige Voorlopige Inruilwaarde, moet het Inruilproduct:a. een in aanmerking komend model zijn uit tabel 1 hieronder; b. overeenkomen met de beschrijving die de Deelnemer heeft gegeven bij het indienen van de Claim; c. volledig werkend zijn, d.w.z. ingeschakeld en volledig functioneel; d. compleet zijn met batterij; e. geen barsten in het scherm of andere schade (inclusief waterschade) aan het apparaat hebben, maar redelijke slijtage kan worden geaccepteerd; en f. ontgrendeld en in de fabriek gereset worden, zonder biometrische of persoonlijke gegevens en niet gekoppeld aan persoonlijke accounts, https://reward-promos.com/reward/tradein2024/nl-NL/terms

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen