Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Ik kan volgens de site al in December bellen voor een verlenging aanbod, ook gedaan 2x in december. Maar ivm technische fout kregen ze het niet voor elkaar. Daarna inmiddels ook paar keer gebeld, er is een case aangemaakt in maart. Maar nog geen reactie. Nu betaal ik natuurlijk wel het gewone bedrag zonder de verlenging korting. Ik snap niet waarom het zolang moet duren.
Waarom dikke gele berwijzingsbalk in de tv gids? Erg storend en midden over programmavermeldingen.WAARDELOOS.
Gisteren alle betalingen verricht, sinds gisteren geblokkeerd. Gebeld meerdere keren dan werd er gezegd binnen twee uren kun u weer gebruik maken van alles. Inmiddels 24 uur verder en nog geen internet en tv. Er staan geen rekeningen open
Simpel is een onderdeel van Odido. Ik heb een abonnement van Simpel, heb ik nu recht op klantvoordeel?
Beste Odido,Zojuist heb ik een mail ontvangen dat de apparatuur deels nog niet retour is ontvangen door jullie. Dit klopt niet. Ik heb beide tv boxen, het modem en alle kabels netjes in 1 doos retour gezonden. Het pakket is op23 april door u in ontvangst genomen. In bijlage de bevestiging van de verzending.Zouden u dit willen rechtzetten in het systeem en aan mij willen bevestigen a.u.b.?Bij voorbaat dank.Hartelijke groet,Jan Willem
Geachte heer/mevrouw,Hierbij dien ik een formele klacht in over de stabiliteit van mijn glasvezelverbinding. Ik verwacht dat dit incident serieus en inhoudelijk wordt onderzocht.IncidentdetailsDatum: elke dag Tijdstip: ca. 04:00 – 04:14 (lokale tijd) Duur: ~14 minuten volledige uitvalProbleemomschrijvingGedurende dit tijdsvenster viel mijn internetverbinding volledig weg. Mijn routerlogs tonen ondubbelzinnig aan dat de WAN-verbinding geen IP-adres meer had en herhaaldelijk DHCP-verzoeken uitvoerde zonder enige respons:Continue “Sending discover…” (DHCP) meldingen Geen enkele DHCP-response vanuit uw netwerk Pas na circa 14 minuten opnieuw een geldig IP-adres verkregenDit duidt op een verstoring binnen uw infrastructuur (DHCP/OLT/fiber), en niet op een lokaal probleem.ImpactDe impact was volledig en direct merkbaar:Alle cloud- en externe diensten waren onbereikbaar Externe toegang tot systemen viel volledig weg Diverse systemen genereerden foutmeldingen door het wegvallen van connectivit
Goedendag, Jaren terug kon je een voetbalwedstrijd per wedstrijd bekijken tegen betaling, bestaat nog zoiets.Hilbrand.
Welke juridische mogelijkheden zijn er om Odido verantwoordelijk te houden voor de schade als gevolg van het datalek?Ik ben absoluut niet tevreden over de manier waarop Odido ons helpt om deze crisis te doorstaan. In plaats van zich alleen maar te richten op het verhogen van abonnementskosten, hadden ze veel meer moeten investeren in de bescherming van onze persoonsgegevens.Door dit datalek maak ik mij grote zorgen over mijn veiligheid, mijn geld en mijn toekomst. Het idee dat mijn persoonlijke gegevens op straat liggen, zorgt voor veel stress. Ik ben bang dat ik op een dag mijn bankapp open en zie dat mijn saldo nul is. Of dat ik ineens brieven ontvang over abonnementen en aankopen waar ik niets van weet.Daarom wil ik er alles aan doen om Odido hiervoor juridisch verantwoordelijk te houden. Het gaat mij niet alleen om een financiële schadevergoeding, maar ook om erkenning, spijt en respect. Tot nu toe zie ik daar niets van terug. Wat we krijgen zijn standaardantwoorden en verder niets
Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw verzoek om telefonisch contact op te nemen, wil ik aangeven dat ik mijn klacht en verdere communicatie graag schriftelijk afhandel. Ik heb in het verleden namelijk al meerdere keren telefonisch contact gehad met uw klantenservice, waarbij mijn probleem niet is opgelost en ik bovendien herhaaldelijk niet ben teruggebeld ondanks toezeggingen. Om verdere misverstanden en herhaling te voorkomen, hecht ik er daarom waarde aan dat alle communicatie en gemaakte afspraken duidelijk worden vastgelegd.Ik verzoek u dan ook vriendelijk om mijn klacht inhoudelijk per e-mail te behandelen en met een concrete reactie en oplossing te komen. In afwachting van uw schriftelijke reactie. Met vriendelijke groet,Princila Dakey
Ik wil graag mijn Internet only thuis abonnement verlengen maar ik wil een ander aanbod. Voorheen chatte ik altijd met een medewerker. Ik ben niet in de gelegenheid om te bellen, kan ik dit ergens anders bespreken? Via social media of een prive bericht?
Beste Odido,Ik heb een vraag over mijn laatste factuur. In de app zie ik dat ik € 54,53 moet betalen, maar dit klopt volgens mij niet.Volgens mijn contract betaal ik de eerste 12 maanden € 14,- per maand, en pas na het eerste jaar wordt dit € 45,-. Ik zit nu nog in mijn eerste jaar, dus mijn factuur zou € 14,- moeten zijn.Kunt u uitzoeken waarom het bedrag deze maand € 54,53 is? Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,
Hi, I have terminated the contract on 31.03.2026, and couriered the modem via DHL . Got confirmation email form Odido on 08.Apr.2026 for receiving the hardware. However I have not received the amount back. Could Odido services can help me here to understand when I will receive the amount back.
beste, ik probeer nu al een aantal dagen in contact te komen met een supervisor.ik ben woest!al mijn dierbare gegevens staan nu online en heel leuk dat er vervolgens aan de telefoon wordt gezegd‘ja mebrouw denneman we hebben nu een gratis 2 jarige optie bij alle klanten dat het extra beveiligd is’ maar volgens mij staat dit allemaal toch echt online nu: ik ben mijn vertrouwen verloren met ook de constante storingen bij jullie,ik wil per direct mijn abonnement kosteloos opzeggen!!!! AL MIJN GEGEVENS OPENBAAR!!! ik wil Per direct in contact komen met een supervisor!!!!
Mijn modem is kapot, hij gaat niet meer aan. Kan ik een nieuwe krijgen?
Vrijdag 3 april heb ik alle Odido apparatuur retour gestuurd (modem, wifi punten, mediabox). Als ik bij de dhl track en tracé kijk zie ik dat het pakket 9 april is afgeleverd bij Odido. Toch heb ik 11 april een reminder ontvangen dat de apparatuur nog niet ontvangen is en dreiging met boete, daar lijkt me iets mis te gaan. Graag controleren
Hallo,Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn hele profiel kan verwijderen uit de community?
Ik was klant bij KPN 1000/1000. Nu ben ik over naar Odido 400/400. Vanaf dag één was de verbinding niet lekker. Als ik een test doe op OOKLA dan krijg ik vaak de melding dat mijn verbinding slecht is. Je merkt het als je bijvoorbeeld NLZIET start. Alleen al het opstarten kost heel erg lang. En daarna is alles erg stroperig. Ook Videoland opstarten duurt een eeuwigheid. Dingen die ik voorheen echt niet had.Bij installatie heeft de monteur even HEEL snel de Wifi verbinding getest en toen was hij goed. Maar ja, de verbinding is soms dus goed, en drie minuten later niet. Dus ik ben nieuwe CAT6 kabel in huis gaan trekken, nieuwe switches en zelfs een TP-link modem/router gekocht om het probleem maar op te lossen. Inmiddels weet ik veel over STORM CONTROL en IGMP SNOOPING. Maar het probleem blijft zich voor doen. Soms gaat alles prima en haal ik de snelheid prima, maar even later is het weer waardeloos en moet ik wachten. Youtube is traag, Amazon Prime traag. Zelfs als ik de tv direct op e
Ik ben van de Lokale omroep in Uithoorn (en klant odido).Er komen vragen binnen van klanten van odido, die overgestapt zijn van delta, dat Rickfm Uithoorn niet te beluisteren is op uw netwerk.Kan u ons station toevoegen?Ik kan de streams aanleveren maar u kan ze ook online vinden. De vraag: is dit mogelijk??
Ten eerste valt het mij op dat de moderators niet meer op inhoudelijke vragen ingaan, deze sturen ze constant door naar de het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook, Instagram of X. Want hier op de Community mogen ze blijkbaar enkel nog maar algemene informatie geven.En als je vervolgens contact opneemt met de klantenservice op 088-0092 dan krijg je eerst vragen als "XXX" of "XXX" of "XXX".Waarom kiest Odido nu voor deze (in mijn ogen) amateuristische methode? Ze kunnen toch veel beter als iemand contact zoekt een beveiligings code sturen naar email, sms of de Odido app, die iemand dan moet doorgeven aan de medewerker voor dat hij je verder mag helpen. Dat komt bij mij als klant een stuk professioneler over, dan dat ik iemand die ik helemaal niet ken moet gaan vertellen met wie ik het vaakst bel of hoe ik mijn SSDI netwerk heb genoemd (dat gaat hem toch niks aan). Ik had begrepen dat Odido beveiligings des kundigen had ingeschakeld, die kunnen dit toch ook wel bedenken,
Als ik op de Odido website kijk die over de hack gaat, staat er dat erop 24 maart de laatste update is gedaan. Maar er onder staat toch heel duidelijk dat de laatste update op 10 maart is geplaatst. Daarom de vraag aan Odido, waar is die update van 24 maart dan?
Hallo, Ik heb sinds een paar dagen internet en tv van Odido. Nu heb ik ook een wifipunt bij Odido besteld maar die heeft nog oude firmware (V5.70(ACDW.0)b13) als ik het zo lees hier op de Commmunity. Ik lees ook om de update binnen te halen moet het wifipunt moet deze bedraad aangesloten zitten aan het modem klopt dit of kan dit ook als het wifipunt via wifi verbonden is?
Beste, Wij zijn verhuisd op het moment dat ons tv+internet contract afliep. Vanwege gezondheidsredenen heb ik me niet bezig gehouden met terugsturen apparatuur. Ik wil dit alsnog doen, kan dat ondanks dat het 4 maanden geleden is?
Goedenavond,Ik zou graag mijn router T-50 willen ruilen voor een T-56 (of indien niet op voorraad een T-54) om gebruik te kunnen maken van wifi 6. Ik hoor graag of dit mogelijk is. Vriendelijke groet,Laurence
Hallo,Ik heb tot op heden helemaal niets van Odido vernomen over het datalek. Ik heb geen enkele e-mail ontvangen, ook niet in mijn spamfolder. Via https://haveibeenpwned.com/ heb ik echter ontdekt dat mijn gegevens wél onderdeel zijn van de gelekte data.Dat een bedrijf als Odido slachtoffer wordt van een hack is al ernstig, maar het uitblijven van communicatie hierover vind ik nog zorgwekkender.Zijn er meer mensen die hier op dezelfde manier mee te maken hebben?Groeten,Andro
Beste moderator,Ik heb hulp nodig bij een onterechte afschrijving van € 70,-. Deze boete is in rekening gebracht voor wifi-versterkers die volgens jullie niet zijn ontvangen, maar ik heb deze twee maanden geleden al geretourneerd.De situatie is als volgt:Ik heb de apparatuur op 14 februari ingeleverd bij een DHL-punt.Ik ben in het bezit van een geldig verzendbewijs.De Track & Trace (code: QR3STML010787669geeft aan: "Retour bezorgd bij afzender".Het lijkt erop dat het pakket na afgifte door DHL is teruggestuurd naar het servicepunt in plaats van bezorgd bij het distributiecentrum van Odido. Omdat ik met het verzendbewijs kan aantonen dat ik de spullen heb ingeleverd, heb ik wettelijk gezien aan mijn retourplicht voldaan. Het logistieke proces daarna ligt buiten mijn macht.Desondanks is de € 70,- inmiddels automatisch van mijn rekening afgeschreven. Ik verzoek jullie vriendelijk om dit uit te zoeken en de boete te crediteren, zodat het bedrag teruggestort kan worden.Ik hoor graag van
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.