Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Sinds 8 november word ik regelmatig door het nr van T-Mobile gebeld. Als ik opneem hoor ik niks, als ik terugbel sta ik lang in de wacht.Wat gaat er hier niet goed?
Ik ben vanaf oktober klant bij t-mobile thuis en heb een mobiel abonnement bij Tele 2. Sindsdien probeer ik het klantvoordeel te activeren. Maar elke keer krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan. Nou heb ik in november telefonisch contact gehad en dit zou geregeld worden voor mij en ik zou het vanzelf zien binnen 2 weken in mijn account en oktober en november klantvoordeel zou dan van mijn maandbedrag in december er af gaan. Maar nog steeds heb ik niks vernomen en het lukt mij ook nog steeds niet in de app. Wat irritant is dit. Chatten lukt niet en bellen lost blijkbaar ook niks op. Ik snap niet dat dit niet gewoon makkelijk kan zijn... ik hoop dat iemand mij via dit kan helpen...
Beste lezer,Wie kan mij helpen om oude oude contractvoorwaarden van klantvoordeel die gold voor +/- februari 2022 met betrekking tot de internet snelheid te vinden?Bij een oude abonnementsvorm krijg je klantvoordeel van 10 euro korting per maand en je krijgt max 1000mbit internet snelheid mits die beschikbaar is. T-Mobile weigert mij om de 400 internet snelheid te geven met behoud van oude contractvoorwaarden.Op www.-tmobile.nl/voorwaarden zie ik niet de klantvoordelen die gelden voor klanten die aangemeld hebben voor 22 aug 2022...PDF bestand verwijst mij door om in te loggen op T-Mobile en die vanuit daar je wordt je weer doorverwezen naar de website en weer terug naar het PDF bestand.. Op mijn postcode staat dat 1000mbit beschikbaar is ( ODF ) maar T-Mobile klantenservice zegt weer van niet. Ze geven alleen aan dat er 400 beschikbaar is, en die krijg ik niet omdat de klantvoordelen zijn gewijzigd. ik ben verhuist van A naar B en de verhuizing begin januari 2022 doorgegeven. Ik heb
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij de aankomende vier weken onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt in week 47, 48, 49, 50 en 51 ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer?We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdelijk onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv kijken en bellen.Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.Wat moet jij doen?Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijnNa het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten
Beste T-Mobile,Heb na eerder contact met jullie eindelijk Klantvoordeel werkend. Activatie van Klantvoordeel was niet mogelijk door een technisch fout aan jullie kant. Echter ik ben sinds 25 oktober klant en over de maanden oktober en november heb geen Klantvoordeel ontvangen. Bij Ben loopt de Klantvoordeel wel vanaf 25 oktober… Zie ook in andere topics dat T-Mobile achteraf wel verrekend, maar bij mij is dat nog niet het geval.Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en deze te verrekenen, dus vanaf 25 oktober?Met vriendelijke groet,
Ik probeer mijn nieuwe factuur van T-Mobile te downloaden, maar inloggen op My T-Mobile werkt niet meer.Ik krijg ondanks herhaalde pogingen domweg geen verificatie SMS meer binnen om in te kunnen loggen.En ja: mijn telefoonnummer klopt, en zojuist getest dat SMSjes van andere bronnen wel goed binnenkomen op mijn toestel.Vind het overigens jammer dat T-Mobile geen andere methode biedt als 2FA inlogmethode. SMSsen is eigenlijk niet meer van deze tijd en ook nog eens clumsy in gebruik.
I would like to have my account deleted including previous posts. Thanks!
Het telefoonnummer van Guidion is definitief gewijzigd van 088-2000151 naar 020-3232766. Kom je er niet uit? Laat het ons weten en dan helpen wij je verder! Zodra het originele telefoonnummer weer gebruikt kan worden, dan geven wij dat hier aan jullie aan.
Ik zit met het volgend probleem:Ik ben verhuisd en mijn t-mobile account is mee gegaan. Echter als ik inlog staat er nog steeds mijn oud adres en abbonnement. Ik kan de facturen dus niet inzien en niks wijzigen. Ik heb contact gehad met de klantenservice en dit zou gefixt worden. Helaas is dit niet gelukt.
Zojuist is mijn glasvezelverbinding uitgevallen.Op de Huawei mediaconverter in de meterkast is de PON led uit, en de LOS Status led knippert rood eens per 2 seconden.Volgens de Huawei handleiding betekent dit dat er geen fiber connectie is of dat er geen optische signalen ontvangen worden.Locatie: Haarlem, 2036GH Is er meer bekend over een storing in dit gebied? Na één maand probleemloos glasvezel is dit wel balen :-(NB: Resetten van de Huawei en de router al geprobeerd, helpt niet.
Vanochtend om 11:35 is mijn T-Mobile thuis verbinding eruit geklapt. LOS lampje knippert rood. Contact gehad met de klantenservice die het door zou zetten naar de technische dienst. Die zouden binnen 5 werkdagen contact opnemen. (wat ik al best absurd vind).Korte tijd later al een mail dat ik een afspraak met Guidion kan inplannen. Allereerste optie….. 3 Januari. Dus over 15 dagen. Dit is echt belachelijk.Het volgende gaat zijn dat de beste man van Guidion constateert straks dat het niet in mijn huis zit, maar bij de centrale (of iemand uit mijn buurt heeft op T-mobile zijn KPN ONT aangezet). Dan dus nog langer plat. Hoe kan dit ?En als het niet eerder opgelost kan worden, zou ik bv graag een 4g modem tijdelijk tegemoet zien, zodat ik in ieder geval nog enigszins iets kan in huis.
Ik heb maar een mailtje naar dat Guidion gestuurd net....word knettergek van die klantenservice van T-Mobile, pffff.… Geachte heer,/mevrouw van Guidion.Ik ben met T-Mobile thuis nu al precies een week heen en weer aan het bellen om een monteur bij mij langs te laten komen.Iedere ochtend hang ik aan de lijn bij ze.En iedere dag word ik afgewimpeld met dat ze een monteur met spoed (inmiddels) gaan regelen om bij me langs te komen.Ik heb zelfs op aanwijzing van T-Mobile het gehele weekend op een monteur zitten wachten.Mijn probleem is het volgende:Het kastje in de meterkast waar onze glasvezelaansluiting zit ligt er helemaal af.Draden eruit etc...Heb ik al tig keer gezegd tegen T-Mobile.En onze modem hebben we nu al een jaartje,maar die begint steeds meer kuren te krijgen.Ook dit hebben we gemeld aan T-Mobile.Ze zeggen steeds weer dat ze zoen dat er een ticket aangemaakt is voor een afspraak met de monteur,maar tot op heden geen enkele monteur dus. Nu hoop ik dat ik via de bron een beter
Ik kan sinds de overgang naar een andere inlog in my T mobile mijn abonnement niet koppelen. Met mijn adresgegevens en geboortedatum krijg ik de melding: “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens”.
Hallo,vraagje…Momenteel heb ik T-Mobile Thuis Internet Only voor €25,50 (oude prijsplatform) in combinatie met T-Mobile Mobiel Unlimited €35,70 incl. toestelbetaling tot 24-03-2023.Ik kan nu mobiel verlengen, neem ik een abbo & toestel (verlenging van het huidige contract) met T-Mobile Mobiel Unlimited blijft dan de prijs voor T-Mobile Thuis Internet Only hetzelfde, dus €25,50?Stel deze vraag na aanleiding van de reactie in dit topic en dan vooral “Als je nu een wijziging maakt in je mobiel abonnement, zal je in aanmerking komen voor ons nieuwe prijsplan van Klantvoordeel.”Mvg Timo
Ik heb de tv box uit het pakket gehaald omdat ik deze eigenlijk niet gebruik.Ik gebruik Android tv om tv te kijken.Na het verwijderen van de tv box moet ik nu 12,50 euro betalen.Dit kan niet de bedoeling zijn.Kan een medewerker deze bestelling (verandering) annuleren graag.Alvast bedankt.
Het hoge woord is eruit: T-Mobile komt met een nieuwe router, de Zyxel T-54, een grote stap voorwaarts met onder andere WiFi 6! Sinds het eerste levensteken ruim een half jaar geleden heb ik de ontwikkeling ervan op enige afstand gevolgd door de nieuwe software-updates te bekijken en naast elkaar te leggen. Een paar maanden geleden vond ik een opvallende wijziging in een van de bestanden, namelijk die met de T-Mobile configuratie. Dat bestand bevat de standaardinstellingen die teruggezet worden na bijvoorbeeld een fabrieksreset, zoals de VLAN’s en andere specifieke instellingen. In de eerste versie (b4, van 24 augustus) zijn onderstaande instellingen nog leeg, maar in versie b8 (23 november) staan er wat dingen ingevuld bij de instellingen voor een mobiele back-upverbinding:Inmiddels zijn we bij versie b12 en deze instellingen staan er nog altijd in. Daarom durf ik voorzichtig te stellen dat T-Mobile als eerste provider voor consumenten de mogelijkheid gaat bieden om een failover WAN-v
Al meer dan een maand heb ik internet dat het heel sporadisch doet. Bij het maken van de eerste monteurs afspraak na een paar dagen geen internet, deed het internet het opeens weer de de dag van de afspraak en heb ik die afgezegd. Bij thuiskomst die dag deed het internet het vanaf toen heel sporadisch. Weer een monteur ingeboekt, helaas op die dag werd mijn stroom voor een dag afgesloten ivm werkzaamheden in de straat dus die moest ik ook afzeggen. Daarna weer een monteur ingepland. Ondertussen zijn we paar weken verder en heb ik m'n abonnement betaald zonder werkend internet. Vervolgens komt de monteur en hoe ik vervolgens wordt behandelt vind ik echt belachelijk. De monteur komt naar boven gesjokt, ik heb de deur al open en begroet hem vrolijk. Hij zegt niks. Gaat voor m'n open deur staan en kijkt me droog aan. Ik zeg 'kom binnen'. Hij gaat in de gang staan, ik doe de deur dicht en hij kijkt me weer aan zonder iets te zeggen. Ik zeg 'hij staat hier’ en loop met hem richting de kamer
Ik overweeg de overstap van Ziggo naar T-Mobile voor TV en internet glasvezel. Daarvoor heb ik een paar vraagjes:1 Ik wil 3 tv kastjes. Hoe zijn die met het netwerk verbonden? 1 Via UTP en de rest draadloos?2 Worden de coax kabels nog gebruikt in de T-Mobile opstelling?3 Heeft de T-mobile tv kast net als de Next box apps voor Netflix, Videoland enz?4 Heeft de afstandsbediening ook een spraak bediening?5 Is het nieuwe modem vergelijkbaar met die van Ziggo? Bridge of router mode? Kan je dat zelf aanpassen? Ik heb namelijk een flinke Asus router draaien waar een Synology NAS aan hangt. Kan ik daar problemen mee verwachten?Ik kon de antwoorden op de vragen niet zo snel vinden, maar als er een link is waar alles wordt uitgelegd, dan zou ik die graag ontvangen. :-)
Hi my invoice is completely incorrect. I have the original contract emailed to me and the discounts (30/month for first 6 months + free installation). But the invoice posted is w/o any of these discounts and a very large amount. I am unable to reach the customer service as they are busy and there is not email to contact. What are my options here?
Goedemiddag, T-Mobile heeft zonder toestemming mijn contract opgezegd.Ik heb een aantal weken al problemen met Internet en tv.Wanneer ik ga downloaden gaat het beeld haperen en vaak helemaal stil staan.Heb hiervoor er nooit problemen mee gehad maar sinds een maand of 2 dus wel.Ik wou mijn internet verbinding wat hoger zetten, aangezien ik te horen kreeg van een medewerker van T-Mobile dat het daar aan kon liggen, maar kreeg het niet voor elkaar.Dit omdat mijn T-Mobile home app niet meer werkt. Heb klantenservice gebeld en die gaven aan dat ze het konden aanpassen maar daardoor moest ik wel mijn abonnement wijzigen.Echter gaat het me dan 15 euro meer kosten.Toen mijn app nog wel werkte kost het me 5 euro extra als ik van 50mbit p/s naar 100mb/szal gaan. (+/- 4 weken geleden)Echter was dit telefonisch niet mogelijk( is me verteld door 3 personen van T-Mobile) en zou ik het via de app moeten gaan instellen.Omdat mijn app niet goed werkt gingen ze het doorgeven en ik zou daarvoor uiterlijk
Sinds gisteren hebben wij geen internet. Ik heb vanmiddag een prepaidkaart gehaald bij de T-mobile winkel, waar ik een voucher bij kreeg, zodat ik voorlopig internet heb via een hotspot. Nu is mij verteld dat ik de bon hiervan kan indienen, zodat ik het geld terugkrijg. Maar waar kan ik deze indienen?
Hallo, Ik besteld Thuis internet met speciaal ofeerte . Ik heb mijnrouter krijgen maar camer niet. Miscien iemnd kan weten om welke dag mag ik kan camera krijgen ?
I have tried many time to contact T-Mobile support. Still no help. I can not login to my T Mobile home after new changes where they introduce a only one login for both T-Mobile and home users. Now all the time it is going to a account which provided from my office. Contact support for 3 times no help. Anyone here who can help me with this. very disspointed.
Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uiten over het de omgang van klanten door T-Mobile Ik ben al ruim 10 jaar klant van Tele2 welke is over genomen door T-MobileIk heb sinds februari dit jaar 1 Gigb glasvezel van T-mobileAfhankelijkheid internet:Internet (thuis werken)TelevisieGoogle HomeBeveiliging woningCamera beveligingCausesOp 3 november om 13:30 stopte mijn internet verbinding, hier op heb ik direct contact gezocht met de klantenservice van T-Mobileruim 45 minuten in de wacht en het gebruikelijke riedeltje doorlopen met de vriendelijke medewerker, reset, stroom eraf, herstart, apparaten loskoppelen etc..geen resultaat, er kon een storing zijn in de wijk wacht maar tot morgen…De volgende dag 67 min in de wacht weer het gebruikelijke riedeltje, geen internet, ik ga een ticket voor U aanmaken bij Dutch Open Fiber …. o die zij nu gesloten dus dat wordt maandag..Maandag ja we hebben een ticket aan gemaakt. Dutch open Fiber gaat contact met u opnemen per mailVrijdag 11 novemvber zelf na
De factuur van mei ging mis omdat ik mijn nieuwe rekeningnummer nog niet aan T-Mobile Thuis had doorgegeven. Dus: met iDEAL betaald en rekeningnummer aangepast. Zelfde voor T-Mobile Mobiel. (Allebei afzonderlijk aangepast.)Mijn fout, maar nu moet het voor juni goed gaan denk je dan. En voor Mobiel gaat het ook goed.Thuis probeerde echter wederom het oude rekeningnummer. Daar kreeg ik deze keer geen melding van. Het lijkt erop dat het herinneringssysteem van T-Mobile geen verschil ziet tussen verschillende facturen. Dus als je al eens een melding en eerste herinnering hebt gehad voor de factuur mei, krijg je die niet voor de factuur van juni.De tweede herinnering kreeg ik gelukkig wel. Dus weer snel met iDEAL betaald. (Al denkt de website nog van niet..) Ook gecontroleerd of het rekening nummer wel goed staat: dat staat tocht echt goed.Nu heb ik dus twee problemen:Hoe zorg ik dat T-Mobile Thuis de juiste rekening gebruikt. Instellen op de website heeft kennelijk geen effect. Doordat he
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.