Niet de beloofde snelheden

  • 22 March 2023
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Na vele malen bellen, bezoek van Guidon (2x) WO-02973630. Wist T-mobile niet meer wat ze moesten doen! Kpn gaat het nu oplossen! Dit was december 2022. Inmiddels zijn we eind maart en nog steeds niets.

Klantenservice zegt dat ze er bovenop zitten! Facebook zegt dat ze het persoonlijk checken iedere dag! Maar ik heb nog nooit een update gehad. Nog nooit iets anders ontvangen dan een factuur die ik voor 100% moet betalen terwijl het niet functioneert.

 

Schandalig slechte service… 

 

 

 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Santhuizen 

Gaat dit om een DSL of glasvezel verbinding en welke snelheden haal je nu bekabeld direct op de modem/router met de Ookla speedtest app?

Welke snelheid hoor je te halen?

Het gaat om glasvezel het is een 1000mbit verbinding.

Download 350 mbit, upload 800-900mbit.

 

Zoals aangegeven is er al geconcludeerd dat de glasvezel naar mijn huis niet goed is, daarom moet KPN komen.

 

Dus speedtest waar T-Mobile gek op is… gaan niets oplossen.

Een nieuwe router (ook al gebeurd) of een reboot! Ook dat werkt niet.

Voor de echte diehards super IT’ers werkt zelfs een alles oplossende dns flush of vernieuwing van het ip niet. 

 

KPN Moet de kabel controleren...

 

Makkelijker kan ik het niet maken. 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Santhuizen 

Aangezien de upload wel in orde is, kan je het eens testen met een andere pc/laptop of een andere internetkabel met een directe verbinding met de router?

In veilige modus kan je ook testen om factoren die de snelheid kunnen verminderen te minimaliseren.

Goed idee, dit is nooit eerder bedacht de afgelopen 4 maanden! 

 

Reageer