Skip to main content
Beantwoord

Krijg geen viaplay activatie e-mail om een account aan te maken.

Beste T-mobile ik heb een paar maanden geleden een Tmobile thuis abbonement bij jullie afgesloten, en alles werkt perfect. Alleen wou ik gisteren mijn viaplay activeren via jullie website ( heb er een viaplay abbonnement bijgenomen) alleen zodra ik via jullie website er op klik staat er dat ik een activatie e-mail moet krijgen, maar die krijg ik dus niet binnen :( Hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen , mvg Jordi 

Beste antwoord door JordyHendriks

Jason van Odido schreef:

Hoi @JordyHendriks, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.

Het is gelukt! Vriendelijk bedankt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21100 reacties
  • 26 maart 2023

Hallo @JordyHendriks 

Heb je ook in de ongewenste map gekeken en is het emailadres waarmee je inlogt hetzelfde als waarop je de email wilt ontvangen?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 26 maart 2023

Hoi @JordyHendriks, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2023
Jason van Odido schreef:

Hoi @JordyHendriks, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Het is gelukt! Vriendelijk bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen