Beste T-mobile ik heb een paar maanden geleden een Tmobile thuis abbonement bij jullie afgesloten, en alles werkt perfect. Alleen wou ik gisteren mijn viaplay activeren via jullie website ( heb er een viaplay abbonnement bijgenomen) alleen zodra ik via jullie website er op klik staat er dat ik een activatie e-mail moet krijgen, maar die krijg ik dus niet binnen :( Hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen , mvg Jordi
Beantwoord
Krijg geen viaplay activatie e-mail om een account aan te maken.
Beste antwoord door JordyHendriks
Jason van Odido schreef:
Hoi
Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.
Het is gelukt! Vriendelijk bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.