Skip to main content

Ik heb een contract afgesloten met T-mobile thuis voor € 30,- per maand (voor de eerste 6 maanden).

Nu moet ik opeens € 35,89 betalen dit komt niet overeen met mijn contract. Inmiddels heb ik al contact met T-mobile opgenomen de medewerker kwam er niet uit, en een mail gestuurd (inclusief pdf bestand met mijn contract). 

Vanaf het begin heb ik alleen maar ellende gehad!

Kan iemand zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen!

 

Met vriendelijke groet,

J. Leeuwendaal

Hallo @Natele2 

Als je de factuur bekijkt kun je dan zien waar die €5,89 vandaan komt?


Nee het moet €30,- zijn, dus sowieso heel vreemd.


Maak eens een afbeelding van die factuur,  misschien is het meer dan 1 maand als 1e factuur?


Hoi @Natele2, kun je een afbeelding delen van de factuur waarop dit zichtbaar is? Dan kan ik meteen checken wat er aan de hand is! 


Reageer