Hallo @bolo12
Gaat het om een contractovername voor thuis? Je zou wel alvast het rekeningnummer kunnen wijzigen in je My T-Mobile account.
Hoi @bolo12, welkom op de Community! ♂️
Als het om een thuis-abonnement gaat, help ik je met alle liefde. Gaat het toch om Mobiel? Dan zet ik jouw topic in de juiste categorie.
Je kunt wanneer het om contractovername gaat het beste contact opnemen via één van onze social media kanalen. Dan kun je de benodigde documenten allemaal in een privégesprek delen en kan onze Klantenservice dit direct oppakken voor je zodat er geen weken overheen gaan. Sorry voor de langere wachttijd. Mocht ook dit niet lukken, dan help ik je natuurlijk met alle liefde, maar moeten we even kijken hoe en wat qua documenten delen.
Hoi @bolo12, welkom op de Community! ♂️
Als het om een thuis-abonnement gaat, help ik je met alle liefde. Gaat het toch om Mobiel? Dan zet ik jouw topic in de juiste categorie.
Je kunt wanneer het om contractovername gaat het beste contact opnemen via één van onze social media kanalen. Dan kun je de benodigde documenten allemaal in een privégesprek delen en kan onze Klantenservice dit direct oppakken voor je zodat er geen weken overheen gaan. Sorry voor de langere wachttijd. Mocht ook dit niet lukken, dan help ik je natuurlijk met alle liefde, maar moeten we even kijken hoe en wat qua documenten delen.
Hai Jason,
Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met jullie en het is opgelost. Dankjewel voor jouw reactie!
met vriendelijke groet