Beste T-mobile ik heb een paar maanden geleden een Tmobile thuis abbonement bij jullie afgesloten, en alles werkt perfect. Alleen wou ik gisteren mijn viaplay activeren via jullie website ( heb er een viaplay abbonnement bijgenomen) alleen zodra ik via jullie website er op klik staat er dat ik een activatie e-mail moet krijgen, maar die krijg ik dus niet binnen Hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen , mvg JordiÂ
Hallo
Heb je ook in de ongewenste map gekeken en is het emailadres waarmee je inlogt hetzelfde als waarop je de email wilt ontvangen?
Hoi
Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren:Â My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.
HoiÂ
Je kunt via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis dashboard Viaplay activeren:Â My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Viaplay voor de bevestigingse-mail.
Â
Het is gelukt! Vriendelijk bedankt!Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.