Skip to main content
Beantwoord

Incasso mislukt

  • 20 maart 2023
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Zojuist ingelogd bij T-Mobile thuis om mijn factuur van maart te kunnen downloaden.

Daar zie ik opeens een melding dat de incasso van de factuur van februari is mislukt.

 

Dat klopt niet: deze factuur (factuur nummer TMT1029293236) is op 23 februari

gewoon geincasseerd en bij mij afgeschreven.

Kan één van de medewerkers a.u.b.wat aan deze melding doen? Ik wil nl. straks

niet als wanbetaler aangemerkt worden met het risico op afsluiting.

 

Alvast bedankt.

Rene

 

 

 

 

 

Beste antwoord door rene7220

Ik zie dat de foutmelding zojuist is verdwenen en dat de factuur nu is aangemerkt als betaald.

Ik neem aan dat één van de medewerkers dit heeft gedaan naar aanleiding van mijn bovenstaande bericht.

Anyhow: bedankt.

 

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2023

Ik zie dat de foutmelding zojuist is verdwenen en dat de factuur nu is aangemerkt als betaald.

Ik neem aan dat één van de medewerkers dit heeft gedaan naar aanleiding van mijn bovenstaande bericht.

Anyhow: bedankt.

 

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen