WIj zijn sinds een weekje of 3 klant bij T-mobile en hebben internet en TV voor thuis.
Helaas is gisteren plots het internet en het TV signaal uitgevallen. Op het modem brandt het internet lampje rood, en op het andere apparaat geeft brandt het signaal fiber en speed niet meer. Alle stekkers zijn eruit geweest, circa 30 minuten de stroom van de apparatuur gehaald en gebeld met de klantenservice ( of ja zo noemen ze het) van T-mobile. De collega van T-mobile gaf aan inderdaad te zien dat er geen signaal is..
Nu werk ik thuis en heb ik internet nodig voor mijn werkzaamheden en afspraken. Daarnaast zijn er 4 kinderen die graag TV kijken en tevens huiswerk moeten maken op de Ipads/Chromebook.
T-mobile geeft aan, kan tot een week duren voordat we je uberhaupt gaan bellen om te kijken naar een oplossing en daarna dien je nog rekening te houden met een wachttijd voor een monteur.
Nu begrijpen jullie mijn urgentie, is er een andere oplossing voor dit probleem.. Herkent iemand het probleem en is er een oplossing intern mogelijk? (aanschaffen ander modem oid?)
Hopelijk kan iemand me helpen, in 2023 met thuiswerken is een langere periode zonder internet geen oplossing. Mijn specifieke programma;s voor werk draaien niet soepel op 4g. naast het ongemak dus ook nog een flinke schadepost. Ook de kinderen hebben hier enorm hinder van, zowel voor studie als entertainment.
Alle hulp is welkom, dank!