Skip to main content
  • 1,873 Topics
  • 8,233 Reacties
1873 Topics
Abonnement omzetten naar prepaid
Mijn abonnement heeft een einddatum in het verleden (mei 2022), m.a.w. een verlenging, wijziging, opzegging óf omzetting naar prepaid zou technisch gezien vrijwel per direct moeten kunnen plaats vinden. Tenminste dat zou je denken. Als wijziging wil ik graag mijn ABONNEMENT om laten zetten naar een PREPAID. Op de ODIDO website kan je heel veel zelf aanvragen of zelfs zelf regelen...echter omzetting naar PREPAID, is niet beschikbaar (?). Ik heb verschillende pogingen ondernomen om dit te bewerkstelligen.. 1) Gebeld met ODIDO klantenservice, lange wachttijd, vervolgens iemand aan de lijn die uit moest zoeken hoe dit geregeld kan worden. ANTWOORD; helaas, u dient naar een ODIDO-SHOP te gaan en zij kunnen dat voor u gelijk in gang zetten. 2) Naar een ODIDO-shop gegaan, door drukte aanwezige klanten moeten wachten. Eenmaal aan de beurt...mijn verzoek uitgelegd. Medewerker heeft de omzetting-aanvraag Abonnement-naar-Prepaid in het systeem gezet. Kon mij helaas geen verwachte omzettingsdatum geven alsook geen bevestiging(smail) dat aanvraag in gang gezet is. Mij verteld dat ik, na circa een week even klantenservice dien te bellen, en zij kunnen mij dan een update geven. 3) Na iets meer dan een week ODIDO klantenservice gebeld. Verhaal verteld. Konden niets zien wat betreft mijn aanvraag. Wel dat ik eerder (1) had gebeld. Medewerker heeft na enige zoekwerk kunnen vinden hoe deze omzettings-aanvraag in gang te zetten. En heeft vervolgens dit in het systeem laten starten. Ook hier, geen bevestiging ontvangen...als ook mijn aanvraag heeft na contact niet plaats gevonden. 4) Ik heb omdat alles nogal onduidelijk is, een ODIDO prepaid simkaart besteld. Met de bedoeling deze te gebruiken om mijn lopend Abonnement daar naar over te zetten. Eigenlijk onnodige omslachtige stap én ook nog eens onnodige extra kosten! Bovenstaand gaat over een tijdsperiode van iets meer dan 2 maanden. Procesverloop is heel onduidelijk voor de ODIDO-medewerkers laat staan voor de ODIDO-klanten. Er is wat dit betreft nog heel veel verbeteringswerk te gaan voor ODIDO! MAAR GOED....RESULTAAT, meer dan twee maanden verder én ben nog steeds TOTAAL geen stap verder gekomen!
Samen unlimited omslachtige manier?
Goedemiddag,Zojuist heb ik geprobeerd om een samen unlimited abonnement te maken voor mijn vrouw en mij.Ik heb al een nieuwe vorm abonnement waar dit bij mogelijk is.Mijn vrouw heeft ook een odido-abonnement in de oude vorm, die uit haar contract is en maandelijks opzegbaar is.Beide abonnementen + het thuisabonnement staan in mijn Odido-omgeving gekoppeld. Online lukt het helaas niet om het abonnement om te zetten naar de 20 euro variant van unlimited. Chatten gaat helaas niet vanwege de drukte.Telefonisch heb ik tot 2x toe iemand die ophing nadat ik mijn naam zei. Ter info, ik heb niet gebeld, dus ik ben (nog) geen bekende klagende klant die ze helemaal zat zijn. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die mij wel kon helpen, maar dan zou het huidige nummer van mijn vrouw afgesloten worden, er een simkaart opgestuurd worden met een tijdelijk nummer, dan moet er nummerbehoud uitgevoerd worden en dan kan het abonnement samengevoegd worden in 1 Samen Unlimited abonnement. Het kan aan mij liggen, maar: ik vind dat veel te omslachtig, zonde van het geld en vervelend van de periode dat mijn vrouw niet bereikbaar is op haar bekende nummer. Weet iemand hier of dat de normale gang van zaken is en het dus aan mij ligt dat ik het vreemd vind?Of dat het ook echt een hele rare oplossing is en ik niet zo gek ben als ik zelf begin te denken? Met vriendelijke groet,Ferdy

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen