Skip to main content
Beantwoord

Verlengen abonnement met telefoon

  • 20 februari 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Goedemiddag Odido, 

Ik wil een telefoonabonnement toevoegen aan mijn sim-only, maar door een fout is er NIET betaald, terwijl het abonnement er WEL bij staat, alleen zonder leveringsdatum. Aangezien er niet betaald is, mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat de “telefoon krediet” verdwijnt, aangezien ik er niets meer aan kan veranderen?

Daarnaast was ik benieuwd vanaf wanneer je de maandelijkse kosten betaalt. Is dat direct nadat je de eenmalige kosten hebt betaald, of is dat de maand daarna? 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Verdwaald13 

Odido factureert vooraf dus nadat je abonnement is ingegaan dan krijg je na een paar dagen de factuur en een week later vindt de incasso plaats.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21009 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Hallo ​@Verdwaald13 

Odido factureert vooraf dus nadat je abonnement is ingegaan dan krijg je na een paar dagen de factuur en een week later vindt de incasso plaats.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen