Het viel me op dat m’n Apple Watch geen mobiele verbinding meer had. Wanneer ik de multisim opnieuw wil configureren in de Watch app krijg ik onderstaande foutmelding. Ik heb de multisim geblokkeerd en opnieuw gedeblokkeerd, maar de melding blijft. Ben net overgestapt, heeft het misschien te maken met nummerbehoud? Ik had de multisim al geactiveerd met het tijdelijke Odido-nummer.
Ik heb geprobeerd Odido te bellen, maar na een menu door te gaan en tegen een computer te praten die de vraag niet begrijpt, krijg je de melding dat de klantenservice op zondag niet aanwezig is (dat had ik liever 5 minuten eerder gehoord 😕)
Beste antwoord door Mica
Sam van Odido schreef:
Hi Mica, leuk dat je bij ons een abonnement hebt met een Multisim! Begrijp ik goed dat je een nieuwe klant bij Odido bent en dat je voor nummerbehoud gekozen hebt? Als je jouw Apple Watch met het tijdelijke telefoonnummer geconfigureerd hebt, dan kan het inderdaad kloppen dat de verbinding weggevallen is na overzetting van je telefoonnummer. Om mee te kijken en voor je op zoek te kunnen gaan naar een oplossing, zou ik je willen vragen om je profielgegevens bij te werken. Zou je ter verificatie jouw telefoonnummer, adres & postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen invullen in je profiel? Alleen mijn collega's en ik kunnen deze informatie zien. Hierna kunnen we voor je aan de slag gaan!
Update: het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik kon de multisim opnieuw activeren!
——
Hoi Sam, ik heb m’n profiel bijgewerkt. Hoor graag hoe het opgelost kan worden, dank!
Hi Mica, leuk dat je bij ons een abonnement hebt met een Multisim! Begrijp ik goed dat je een nieuwe klant bij Odido bent en dat je voor nummerbehoud gekozen hebt? Als je jouw Apple Watch met het tijdelijke telefoonnummer geconfigureerd hebt, dan kan het inderdaad kloppen dat de verbinding weggevallen is na overzetting van je telefoonnummer. Om mee te kijken en voor je op zoek te kunnen gaan naar een oplossing, zou ik je willen vragen om je profielgegevens bij te werken. Zou je ter verificatie jouw telefoonnummer, adres & postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen invullen in je profiel? Alleen mijn collega's en ik kunnen deze informatie zien. Hierna kunnen we voor je aan de slag gaan!
Update: het probleem heeft zichzelf opgelost. Ik kon de multisim opnieuw activeren!
——
Hoi Sam, ik heb m’n profiel bijgewerkt. Hoor graag hoe het opgelost kan worden, dank!
Hi @Mica wat fijn dat je de Multisim opnieuw kon activeren en dat het probleem daarmee is opgelost! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je Nummerbehoud had aangevraagd, maar dat je eigen nummer inmiddels is overgezet. Deze staat nu ook op actief en ik zie dat de Multisim aan het juiste nummer is gekoppeld. Alles staat nu helemaal goed ingesteld, fijn toch? 😄
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!
Hoi, dank je! Ik heb nog wel één vraag. Ik ben all in gegaan en ben overgestapt naar Odido Unlimited en Klik en Klaar. Ik was in de veronderstelling dat de 5G-uitrol zo goed als voltooid was. Maar nou is net op de plek waar ik woon geen 5G beschikbaar. Er staat wel een Odido-mast dichtbij mijn woning op de Heilige Barbarakerk op Markt 50, Culemborg. Maar die zit nog op 4G. Enig idee of er plannen zijn om die te upgraden?
Hey @Mica, daar geef ik je graag meer duidelijkheid over! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat er op jouw adres momenteel geen 5G-dekking beschikbaar is. We hebben nog geen 100% dekking in Nederland van ons 5G-netwerk. We zijn wel elke dag bezig om dit te optimaliseren en uit te rollen naar 100%, maar dat kan nog wel even duren. Waneer de mast bij jou in de buurt wordt omgezet naar 5G, durf ik niet te zeggen, sorry! Wanneer er precies aan ons netwerk gewerkt wordt, kun je terugzien op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking onder het kopje '’werkzaamheden netwerk'’. Wanneer er precies 5G bij jou in de buurt beschikbaar zal zijn, durf ik ook niet te zeggen. Ik hoop in ieder geval snel!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.