Skip to main content
Beantwoord

iDIN simkaart activeren werkt niet

• 2 februari 2025
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren via de idin optie, maar dit werkt helaas niet. Kan iemand mij helpen?

alvast bedankf

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Ahmet, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Hierdoor heb ik meteen met je mee kunnen kijken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij je nieuwe simkaart heeft geactiveerd. Werkt alles nu in orde of is er nog iets wat ik voor je kan doen? Laat het me maar weten, ik ben er voor je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ahmet, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld! Hierdoor heb ik meteen met je mee kunnen kijken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij je nieuwe simkaart heeft geactiveerd. Werkt alles nu in orde of is er nog iets wat ik voor je kan doen? Laat het me maar weten, ik ben er voor je! đŸ˜Š

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Activeren via lijkt nog steeds niet te werken. Heb verschillende browsers en devices geprobeerd nu en zonder succes. Kan die “Collega” dit probleem voor iedereen oplossen, of anders in ieder geval voor mij.

Thanks!!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@mouridi, ik heb zojuist gereageerd in je eigen topic. Laten we daar verder praten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen