Hoi Koen, welkom op de Community en tof dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt gezet! Gaat het om het abonnement met telefoonnummer **22? In het systeem staat het abonnement nog op naam van je vader en ik zie niks terug over contractovername. Gaat het toevallig om een ander 06-nummer? Anders lijkt er iets niet goed te gaan of er zit wellicht een vertraging in. Heb je een screenshot voor me (zonder dat er persoonlijke gegevens op zichtbaar zijn)? Om je abonnement in te zien - en het abonnement volgens het systeem nog op naam van je vader staan, moet ik je wel vragen de volgende gegevens (van je vader) in je profiel te zetten; geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan mag ik alle gegevens erbij pakken!
Ik zie je reactie graag tegemoet en dan ga ik er voor je achteraan!
Beste Marciano,
Bedankt voor de snelle reactie. Het gaat inderdaad over het telefoonnummer *22. Ik kreeg in een mail een bericht dat mijn contract ingaat op 18-02 waarna het nummer *59 komt te vervallen. Echter heb ik dat nummer nooit gebruikt.
Ik heb alle informatie aan mijn account achter mijn eigen informatie toegevoegd met de geboortedatum onder smartphone. Hopelijk kan je zo alles vinden!