Skip to main content
Beantwoord

Sim Only

• 21 februari 2025
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoe kan het dat een sim only van odido bij odido met 20 gb en onbeperkt bellen voor twee jaar 90 euro per jaar duurder is dan een sim only van odido 20gb en onbeperkt bellen voor twee jaar bij mobiel.nl

Beste antwoord door eric

Misschien laat mobiel.nl een prijs zien met klantvoordeel? Dat krijg je ook bij Odido als je het schuifje aanzet. Ook zijn er nu de haastmaker korting acties.

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8819 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2025

Misschien laat mobiel.nl een prijs zien met klantvoordeel? Dat krijg je ook bij Odido als je het schuifje aanzet. Ook zijn er nu de haastmaker korting acties.

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 290 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@Haagie55, leuk dat je aan een abonnement van Odido zit te denken! In principe zouden de Sim Only abonnementen bij zowel Mobiel.nl als Odido dezelfde prijs moeten hebben. Mocht je kiezen voor een abonnement met toestel, dan kan er wel een verschil in prijs zijn. Mobiel.nl koopt namelijk zelf de toestellen in, waardoor ze deze voor een andere prijs aan kunnen bieden. De bundelkosten blijven echter hetzelfde. Voor de zekerheid heb ik dit gecontroleerd, maar voor zover ik kan zien komen de prijzen volledig met elkaar overeen. Mocht je nog steeds ergens een verschil zien in bundelprijs, zou je dan een screenshot willen maken? In dat geval kan ik onderzoeken wat er precies aan de hand is. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan weet je me te vinden!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 februari 2025

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8819 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi ​@Haagie55 , Goed dat je dit deelt. Je moet wel even appels en appels vergelijken. Je hebt bij Mobiel.nl aangeklikt dat je al andere producten hebt van Odido, daarom tonen zijn je de prijzen incl. klantvoordeel:

Dit kost dus bij Odido direct hetzelfde als je daar ook de klantvoordeel button AAN zet.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 februari 2025

Ik heb ook meer odido nl internet plus tv. Dan nog kom je bedrogen uit bij odido omdat je met voordeel bij odido nog steeds meer betaald

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8819 reacties
  • 24 februari 2025

Nee hoor, als je het vinkje klantvoordeel bij je simonly pakket aanzet krijg je ook voor 20 Gb en onbeperkt bellen voor €15,-. Dat is toch hetzelfde als via mobiel.nl?

https://www.odido.nl/mobiel-abonnement/sim-only?shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=MAR01,MAP06,27606114&bc=1,0,0

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 290 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@Haagie55, wat Superuser ​@eric aangeeft klopt inderdaad. Bij Mobiel.nl heb je Klantvoordeel wél aangevinkt en op de website van Odido niet. Hierdoor kijk je naar de verkeerde bundels en komen de prijzen niet overeen. Als je op beide websites Klantvoordeel aanvinkt, dan zul je zien dat de 10 GB-bundel verdubbeld wordt en dat er een korting van € 2,50 wordt toegepast. Hierdoor krijg je geen 10, maar 20 GB voor slechts € 15,00. De bundelprijzen die wij via onze eigen website aanbieden, komen dus overeen met de bundelprijzen op Mobiel.nl. Als je nog aanvullende vragen hebt, dan weet je me te vinden!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen