Skip to main content
Beantwoord

abonnement wijzigen Odido geeft bevestigd aan maar er wordt niets gewijzigd

• 11 februari 2025
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb al 3 keer, met iedere keer een maand ertussen een poging gedaan om mijn abonnement te wijzigen. Odido beloofd een mail met bevestiging en met enkele minuten is het te zien in je account. 
Tot op heden niets gebeurd. 
Bij aanloop verlengen abonnement ook al enorm veel problemen gehad met Odido . Uren aan de lijn gehangen met verschillende medewerkers die dachten dat het opgelost was, maar niets was minder waar.
Met T mobile nooit problemen gehad. Sinds Odido des te meer, ook het bereik is stukken minder.

(het zou fijn zijn dat ik het onderwerp achteraf kan wijzigen, deze staat vol met typefouten helaas) 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Emw, welkom op onze Community! Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt wijzigen, wel zo fijn als het ook echt gebeurd. Laten we samen naar een oplossing kijken! Gaat het om je mobiele of Internet + TV abonnement? Probeerde je het te wijzigen via de app? Kun je het anders proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement en dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. 

Als het niet lukt, kijk ik graag met je mee naar de oorzaak en wil ik de wijziging voor je doorvoeren. Kun je aangeven wat voor wijziging je probeert te maken? Kun je ook je telefoonnummer en/of klantnummer in je profiel vermelden? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken in je account! De titel heb ik inmiddels ook voor je aangepast. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3353 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2025

Goedemorgen ​@Emw, welkom op onze Community! Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt wijzigen, wel zo fijn als het ook echt gebeurd. Laten we samen naar een oplossing kijken! Gaat het om je mobiele of Internet + TV abonnement? Probeerde je het te wijzigen via de app? Kun je het anders proberen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement en dat kan heel gemakkelijk via je Mijn Odido account. 

Als het niet lukt, kijk ik graag met je mee naar de oorzaak en wil ik de wijziging voor je doorvoeren. Kun je aangeven wat voor wijziging je probeert te maken? Kun je ook je telefoonnummer en/of klantnummer in je profiel vermelden? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken in je account! De titel heb ik inmiddels ook voor je aangepast. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen