Skip to main content
  • 609 Topics
  • 4,471 Reacties
609 Topics
betalen voor een ongewenst product
klantnummer *Mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.* laten we het op deze manier eens proberen want de medewerkers aan de telefoon beloven je dingen die niet waargemaakt worden. sinds 17-6-2024 ben ik klant bij jullie geworden voor internet rhuis, dit omdat mijn internetaanbieder overgenomen is door odido. de berichten die ik daarover kreeg leken goed en betrouwbaar maar helaas, niets is minder waar. in de mailings die ik kreeg werd toegezegd dat alles 1 op 1 zou overgaan. daar zit het probleem. bij mijn vorige aanbieder had ik alleen internet voor thuis. toen odido het over heeft genomen hebben ze ook bellen voor thuis in het abonnement gezet. maar dit had ik niet en ga ik ook niet gebruiken maar ik moet er wel €2,50 voor betalen. ik heb dit direct kenbaar gemaakt maar het kon pas gewijzigd worden wanneer het abonnement actief was. daarop gewacht en inderdaad kon ik het abonnement wijzigen echter gaan de wijzigingen pas op 17-6-2025 in en tot die tijd betaal ik dus €2,50 voor niets. 18-6-2024 direct gebeld en na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is mij beloofd dat het binnen 1 werkdag opgelost zou zijn. helaas… nog een tweede keer toegezegd, binnen 1 dag meneer, vervelend voor u dot…. maar helaas. we zijn nu eid augustus en nog steeds is het niet opgelost en betaal ik €2,50 per maand voor niets. ik wil dit nu met spoed geregeld hebben en het teveel betaalde geld terugkrijgen. ik verwacht nu daden ipv loze woorden.
Vaste telefoon na overstap vanaf Tweak werkt niet meer (Fritzbox 5490)
1-5 Overgestapt naar Odido na de belofte van de medewerker dat alles zou blijven werken op mijn Fritzbox en de belofte dat de monteur op zaterdag of 's avonds langs zou komen. Op vrijdag 31-5 rond 14:00 is de monteur langs geweest voor de aanpassingen die volgens Odido nodig zouden zijn voor de overstap. Uiteindelijk heeft hij de internetverbinding werkend opgeleverd op mijn Fritzbox. De vaste telefoon heb ik daarna ook nog getest en deze werkte ook naar behoren. Op 10-6 krijg ik een e-mail getiteld: "Yes, het werkt!” met daarin de tekst "We hebben je vaste telefoonnummer meteen overgezet naar Odido. Binnen een half uurtje zou het moeten werken!” Dit heeft me getriggerd om de vaste telefoon nog maar eens te testen met een teleurstellend resultaat: het werkte niet meer. Vervolgens de servicedesk gebeld (kies dit, kies dat, postcode, inspreken etc) uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen en de instructie om de Zyxel- (T56) modem aan te sluiten waarna ze nog voor 20:00 terug zouden bellen. Helaas ben ik niet terug gebeld. De volgende dag opnieuw de servicedesk benaderd en het gehele probleem opnieuw voorgelegd aan een andere medewerker die in het systeem niets kon terugvinden van het gesprek de dag ervoor. Zij heeft daarop de melding doorgezet naar de technische dienst die binnen 3 werkdagen zou reageren. De reactie: "wij ondersteunen geen andere modem” terwijl ik gevraagd had om of de voip Tweak settings bij Odido terug te zetten of mij de nieuwe gegevens te verstrekken (wachtwoord) om de voip instellingen in de Fritzbox opnieuw te doen. Ondertussen heb ik nog e.e.a. geprobeerd met de gegevens die hier op de community te vinden waren maar het is me helaas niet gelukt. Zo bestaat bijvoorbeeld de file die ik uit de Zyxel T56 heb verkregen alleen maar uit Chinese tekens en de werkt de nieuwe-wachtwoord-tool in mijn Odido niet. Graag jullie hulp voor het oplossen van het probleem.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen