Skip to main content
  • 1,365 Topics
  • 8,074 Reacties
1366 Topics
Waardeloos 4g snel voor thuis
Aangezien er geen contactformulier voor 4g voor thuis beschikbaar heb ik het via de zakeljke gedaan.Sinds 20 oktober heb ik een nieuw abonnement 4g voor thuis supersnel afgesloten nadat mijn eerdere abonnement van 4g voor thuis aan vervanging toe was na 2 jaar. Ik heb dit ook gedaan omdat de snelheid en het signaal dan beter zou worden.Na installatie van een monteur van guidion is het spulletje in gebruik genomen, wat schetst mij verbazing het is helemaal niet beter geworden.Ook een kennis van mij welke ook is overgestapt dit betreft ook op het zelfde adres maar op een ander kavel hier is vanmorgen wederom een monteur van guidion geweest en hebben hem wat speedtesten laten zien waaruit blijkt dat het niet aan het modem ligt maar aan het signaal van t-mobile.Wij zijn totaal niet te vrede over de gang van zaken zoals deze nu worden opgelost, sorry NIET worden opgelost. Wij kunnen blijven bellen met klantenservice, maar er is geen resultaat.En als we iemand van klantenservice aan de lijn krijgen, wordt er gezegd dan maak je van je telefoon toch een hotspot dan heb je ook internet, te gek voor woorden.Ik hoop dan ook dat er naar aanleiding van dit bericht wel actie wordt ondernomen, mocht dit toch uitblijven zijn wij voornemens om dit bij een consumentenman neer te leggen.Wij hopen dan ook dat het niet zo ver hoeft te komen en dat de problemen welke wij nu ondervinden worden opgelost.
Snelheid 'lage internetsnelheid' na opraken bundel
Hallo, het valt me op dat ik sinds kort niet meer kan internetbankieren na het opraken van mijn data bundel. Ook werkt de T-Mobile app niet meer (laadicoon blijft draaien). Beide zaken kon voorheen wél. Een internetbankieren app gebruikt echt belachelijk weinig data.. dat wil dus zeggen dat jullie internetsnelheid belachelijk laag is geworden. Klopt dit? Wat is de snelheid van jullie ‘lage internetsnelheid’ tegenwoordig? Want dat ik niet kan internetbankieren lijkt mij niet stroken met de tekst uit jullie eigen prijsplan (april 2022): Je krijgt vervolgens de keuze om kosteloos te kiezen voor een verlaagde internetsnelheid van 64Kbps/64Kbps. Met deze verlaagde internetsnelheid kan je bijvoorbeeld wel WhatsAppen en e-mailen maar data-intensieve diensten als video kijken en muziek luisteren zijn niet meer mogelijk. De reden dat ik elk 2 jaar blijf vernieuwen bij T-Mobile (16 jaar klant) is voornamelijk de lage kosten per MB nadat de bundel op is. Dit was heel lang jullie paradepaard. Als ik nu moet bijbetalen om te kunnen internetbankieren - wil dat zeggen dat de gratis dienst "langzaam internetten” niet meer bestaat en zal ik na lange tijd andere telecom aanbieders moeten vergelijken. Het komt weinig voor dat ik door mijn 15GB heen raak, dus een nog duurder abonnement is niet nodig. Maar het was altijd wel fijn dat ik nog normaal kon internetbankieren/emailen nadat mijn bundel op is. Deze zojuist gemeten snelheid lijkt me niet de bedoeling…. toch?

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen