Skip to main content

Ik zit in Denemarken op een Iphone 15 met een e-sim maar zonder enige netwerkverbinding. Wifi werkt wel, maar ik kan niet gebeld worden of bellen. Ik heb alle vorige topics gecheckt, maar zonder succes. Wat ik al heb gecheckt/geprobeerd: 

• opnieuw opstarten (duh)
  • checken of ik geen blokkades heb (heb ik niet)
  • roaming staat aan
  • alles is betaald, geen gedoe
  • ik heb alle netwerkinstellingen gereset, maar ook geen succes

ik wilde proberen om de netwerkselectie in plaats van automatisch op handmatig te zetten (naar aanleiding van andere posts), maar als ik het schuifje van automatisch uitzet dan blijft het wieltje draaien. Dus handmatig iets invoeren lukt helaas ook niet. 
Help! Het is echt knetter onhandig dat ik alles via wifi moet doen. En ook een beetje zonde van de kosten

Hoi Geertje, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een leuke tijd hebt in Denemarken! Goed dat je al deze punten al hebt gecontroleerd. Wat apart dat je nog geen verbinding maakt. Ik zie via Mijn Odido namelijk wel dat je simkaart in Denemarken is geregistreerd. Wat apart dat het wieltje blijft draaien als je Automatische selectie uitzet. Ik heb het zojuist ook op mijn iPhone geprobeerd en het bleef wel even draaien, maar uiteindelijk kreeg ik wel de lijst met netwerken. Kan je het volgende voor me proberen:

• Mobiele data uitzetten > vervolgens Automatische selectie uitzetten (dit werkt bij mij dan wel veel sneller)
  • Mobiele data > APN instellingen > staat hier internet.mobiel of iets anders?

Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer