Skip to main content

Ik kan niet Bellen of gebeld worden sinds ik in het buitenland ben ik verblijf in Japan heb geen abonnement  is gewoon  prepaid en gebruik de standaard mobile heb wel service Bereik met 3 tot 4 bars maar kan niet bellen ik heb van Alles geprobeert iphone opnieuw opstarten, iPhone updaten, reset de instelingen, simkaart in en uit, maar niks werkt, als ik iemand bel Dan staat er call failed en gaat niet eens over, maar sms kan ik wel ontvangen  en internet gebruik ik waar ik verblijf 

Hi ​@Abc1230, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik zie dat je al een ander topic hierover had aangemaakt: 

Daar had ik je ook in gesproken en heb ik zojuist weer in gereageerd. Zullen we het daar centraal houden? Houd er rekening mee dat je binnen 24 - 48 uur een reactie kunt verwachten. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt. Het is niet de bedoeling om meerdere topics aan te maken of hetzelfde probleem. Of in meerdere topics te '’spammen'’. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor ons en de rest. Alvast bedankt! 

Reageer