Prive: e-sim
Zakelijk: gewone sim prepaid Odido
Op mijn prive krijg ik gewoon SMS-jes binnen
Op mijn zakelijk niet. Als ik de telefoon helemaal uit en weer aan zet, dan komen ze soms binnen, maar daarna wederom niet meer.
Iemand een idee?
Hi
Het zou ook aan je simkaart kunnen liggen. Dit kun je testen door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. Wellicht dat een nieuwe simkaart helpt voor dit probleem. Je kunt hiervoor uiteraard gewoon langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart. Mocht het vanuit deze kant nodig zijn (en het ligt echt aan je simkaart), kan ik eventueel wel een nieuwe voor je bestellen. Vul hiervoor wel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers in in je profiel. Dan kan ik met je meekijken en indien nodig, kosteloos een nieuwe simkaart voor je bestellen!
Hi
Het zou ook aan je simkaart kunnen liggen. Dit kun je testen door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. Wellicht dat een nieuwe simkaart helpt voor dit probleem. Je kunt hiervoor uiteraard gewoon langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart. Mocht het vanuit deze kant nodig zijn (en het ligt echt aan je simkaart), kan ik eventueel wel een nieuwe voor je bestellen. Vul hiervoor wel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers in in je profiel. Dan kan ik met je meekijken en indien nodig, kosteloos een nieuwe simkaart voor je bestellen!
Ik praat over zakelijk, maar het is een prepaidkaart voor mijn vrijwilligerswerk als coördinator Buurtpreventie
Het herstellen van de netwerkinstellingen schijnt geholpen te hebben
Hoi RemKem, superfijn dat het resetten van je netwerkinstellingen heeft geholpen en dat Pharwin je zelfs met een zakelijke vraag kon helpen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We kijken altijd of we kunnen helpen. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.