Skip to main content

Ik heb wat problemen met het verifiëren van mijn identiteit via iDIN om mijn eSIM te activeren. Telkens wanneer ik de code scan via de bank, blijft de website van Odido een foutmelding geven. Dit is nogal frustrerend omdat ik mijn eSIM nu niet kan activeren, en daarom ook niet de klantenservice kan bellen.

Hoi dts1809, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je eSIM is geactiveerd, klopt dat? Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je! 😊


Hier het zelfde probleem. Het werkt het zelfde als de rest van de website en ODIDO APP(die eigenlijk gewoon de website opent) :

BAGGER!


Hallo @Koelie1984, wel zo fijn als je deze kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik verschillende nummers tegen. Kun je het telefoonnummer vermelden in je profiel samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken! Was het wel gelukt om de QR-code te scannen? 

Ik hoor het graag van je!


I’m having the same problem. I can not activate my esim via iDIN. I tried several times and after I submit my details from the banking app it redirects to the odido page on browser and nothing happens. It doesn’t activate my esim via iDIN. And I can’t use my old sim card as it’s deactivated. Can you please help me?


I called odido customer service a d my issue is resolved. 


I called odido customer service a d my issue is resolved. 

Good to hear that my colleagues from customer service resolved your issue, @ammar.merakli. Have a great weekend!


Hi, I have a same problem on activation my new sim card.
I tried via IDIN couple of times but it shows error messages continuously.
Could you help me to fix this problem?

Thank you!


Hi ​@Hyewon, we're happy to help! However, it is not the intention to post a comment on the same issue in multiple topics. This is also stated in our house rules. We always want to keep it in 1 place, so it stays clear for us. 

I saw that you had already created your own topic about this. 

A colleague or I will get back to you as soon as possible to help you further! 


Reageer