Ik heb wat problemen met het verifiëren van mijn identiteit via iDIN om mijn eSIM te activeren. Telkens wanneer ik de code scan via de bank, blijft de website van Odido een foutmelding geven. Dit is nogal frustrerend omdat ik mijn eSIM nu niet kan activeren, en daarom ook niet de klantenservice kan bellen.
Hoi dts1809, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je eSIM is geactiveerd, klopt dat? Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je!
Hier het zelfde probleem. Het werkt het zelfde als de rest van de website en ODIDO APP(die eigenlijk gewoon de website opent) :
BAGGER!
Hallo
Ik hoor het graag van je!
I’m having the same problem. I can not activate my esim via iDIN. I tried several times and after I submit my details from the banking app it redirects to the odido page on browser and nothing happens. It doesn’t activate my esim via iDIN. And I can’t use my old sim card as it’s deactivated. Can you please help me?
I called odido customer service a d my issue is resolved.
I called odido customer service a d my issue is resolved.
Good to hear that my colleagues from customer service resolved your issue,
Hi, I have a same problem on activation my new sim card.
I tried via IDIN couple of times but it shows error messages continuously.
Could you help me to fix this problem?
Thank you!
Hi
I saw that you had already created your own topic about this.
A colleague or I will get back to you as soon as possible to help you further!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.