Skip to main content
  • 1,365 Topics
  • 8,074 Reacties
1366 Topics
Slecht bereik binnen - geen oplossing
Ik ben sinds 2017 klant van T-Mobile, Tele2 en vervolgens dus Odido. Net na de omzetting kon ik geen data toevoegen omdat ik in 2 databases (T-Mobile en Tele2) stond. Toen werd ik na 1.5 uur in de wachtrij doorverbonden met een andere afdeling, die al dicht was. Weg verbinding. Gelukkig werd het probleem een aantal dagen erna opgelost na contact met de klantenservice Sinds kort ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Een andere constructie en kennelijk geen zendmasten dichtbij, dus mijn mobiele internetverbinding is zeer instabiel. Vooral in mijn slaapkamer duurt het laden van een simpele website soms minutenlang. Ook klapt mijn (verplichte) VPN-verbinding voor werk er constant uit, en Teamsen is onmogelijk omdat ik regelmatig 45 seconden de melding krijg dat ik geen verbinding heb. Een Wifi-abonnement wil ik niet omdat ik meerdere adressen heb waar ik veel ben. Bij de 2 andere heb ik nooit verbindingsproblemen. Ik heb dit meermaals telefonisch aangegeven, maar opnieuw opstarten, mobiele verbinding resetten en het idee voor een nieuw simkaart (die nooit is opgestuurd) bieden geen oplossing. Wel kon ik mijn abonnement afkopen voor €120, aangezien deze nog een jaar loopt. Best verbazingwekkend, aangezien jullie mij niet de service kunnen leveren waar ik voor betaal. Graag contact voor een spoedige ontbinding van mijn contract. P.s. de groeten aan Henkie.
Slecht bereik abbonnement opzeggen
Ik heb al langere tijd problemen met het bereik van mobiele netwerk op mijn thuisadres en de omliggende wijken. Ongeveer drie weken geleden heb ik een melding gemaakt via de dekkingskaart. Hieruit kreeg ik van de klantenservice te horen dat er onderhoud stond gepland voor de mast waar ik mee verbonden ben, en dat ik die even moest afwachten om te kijken of dit het zou verbeteren. Na de onderhoudswerkzaamheden is het bereik niet verbeterd. Daarom heb ik nogmaals een melding gemaakt via de dekkingskaart. Vandaag ben ik opnieuw gebeld door de klantenservice en werd aangegeven dat ik de netwerkinstellingen van mijn telefoon moest resetten, dus dat heb ik gedaan. Dit heeft helaas geef effect gehad op het bereik. Als ik kijk naar de signaalsterkte die mijn telefoon aangeeft, dan ligt dit tussen de -110 dBm en -125 dBm. Dit komt neer op vrijwel geen bereik. Thuis gebruik ik wifi bellen, maar zonder dit zou ik niet eens fatsoenlijk kunnen bellen. Afgelopen weekend wilde ik buiten tijdens een wandeling iets op internet opzoeken, maar dat ging dus niet vanwege geen bereik. De dekkingskaart geeft nog steeds aan dat ik zowel binnen als buiten zeer goed bereik zou moeten hebben. Aangezien ik recent ben overgestapt naar een nieuwe telefoon heb ik al een nieuwe eSIM, dus dit zou de oorzaak ook niet moeten zijn. Deze problemen spelen ook bij een ander toestel hier in huis op het Odido netwerk. Hiervoor is de verlenging van het abonnement al geannuleerd. Tijdens mijn eerste contact met de klantenservice van de netwerkafdeling is verteld dat ik bij geen verbetering zonder problemen mijn abonnement kan laten opzeggen. Hoe zou ik dit kunnen aanvragen? Er zou volgens de klantenservice een notitie zijn aangemaakt over mijn melding en het opzeggen van mijn abonnement.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen