Vanmorgen netjes een sms met de tekst alles is afgerond nummerbehoud etc en ik kan de Odido simkaart erin doen.
Simkaart van Odido erin en niks, heb een onbekend nummer en alleen maar 3G waar geen data over heen komt.
Ik moet voor de uitslag van het ziekenhuis bereikbaar zijn!
Klantenservice vertelde me ij de middag nogmaals de telefoon aan en uit te zetten maar helaas.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Donnos, superleuk dat je voor ons hebt gekozen en welkom op de community! Ik snap volkomen dat je bereikbaar moet zijn. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de situatie en wellicht de activatie van je simkaart en hoe je dit het snelste kan regelen. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? 😊
Is je simkaart wel al actief? Kijk in de tussentijd dan ook op onze Dekkingskaart om te zien of er iets bekend is of dat er werkzaamheden zijn op jouw locatie. Probeer ook alvast de netwerkinstellingen in je telefoon te resetten. Dan maak je opnieuw verbinding met ons netwerk.
Hoi Donnos, superleuk dat je voor ons hebt gekozen en welkom op de community! Ik snap volkomen dat je bereikbaar moet zijn. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar de situatie en wellicht de activatie van je simkaart en hoe je dit het snelste kan regelen. Geef je me een seintje als je je profiel hebt ingevuld? 😊
Is je simkaart wel al actief? Kijk in de tussentijd dan ook op onze Dekkingskaart om te zien of er iets bekend is of dat er werkzaamheden zijn op jouw locatie. Probeer ook alvast de netwerkinstellingen in je telefoon te resetten. Dan maak je opnieuw verbinding met ons netwerk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.