haastmakers en verkeerde factuur Goedemorgen, ik ben nu al vanaf oktober bezig met de telefoon en haastmakers. Ik heb een samsung s24 ultra besteld en betaald. Werd niet geleverd, pas na drie weken. Na controle en uitzoeken was de telefoon kwijtgeraakt bij post.nl. Toen is er een nieuwe telefoon opgestuurd en snel ontvangen. Mooi, dacht ik, kan eindelijk de watch bestellen van de haastmakers. Ingevuld, afgewezen, weer opnieuw, samen met samsung eindelijk gelukt. Niks meer gehoord, nagevraagd, moest nog wachten, weer gevraagd en wat blijkt???? Het imei nummer op de factuur is van de eerste telefoon die kwijt is, dus mijn gegegeven kloppen niet. Odido gemeld, rapport opgemaakt, en toen stopte het weer. Nog niet in behandeling genomen bij Odido. Toppers hoor! Je zou denken dat je als service dat snel afhandelt. Maar nee, nog even en dan is de indientermijn verstreken. Ik wil dat het opgelost wordt!! Wie kan mij helpen??