Skip to main content
7761 Topics
nieuw abonnement met falen
Vorig week gekozen mijn abonnement op te kopen, omdat ik al ruim 15 jaar klant ben bij odido. Ik wilde graag naar een van de nieuwe unlimited waar je ook ombeperkt naar het buitenland kan bellen en dat kon bij mijn oude bundel niet. Er is mij plechtig beloofd dat dit zonder kleerscheuren kon gaan. Ik heb alles gedaan wat mij gevraagd en werd netjes op de hoogte gehouden middels SMS en mails. Echter vandaag de dag van de waarheid, doet heel de telefoon het niet meer. Mijn nummer bestaat niet meer, internet heeft geen connectie. Nieuwe simkaart kan niet geactiveerd worden want alles ligt plat. Dus doet niets het. Gelukkig had ik het telefoon van mijn dochtertje bij me en kon ik er in iedere geval mee bellen naar odido. Hier weet de medewerker mij niet te helpen na grondig uit vragen bij haar collega was het antwoord, dat ik uren moest wachten tot verbinding of anders fysiek naar de winkel en die kunnen mij direct helpen. Ik aan de inkomstenbederving lijden aangezien ik mininaal mijn internet nodig had om te werken. En mijn identificator om in te loggen, naar de odido-shop en ze regelt het want er zou iets zijn met de simkaart. Nieuw simkaartje erin en alles werkt. Ik vraag nog na of er nog dingen veranderd zijn nee hoor alles doet het. Uw abonnement is weer actief en alleen om het op app terug te zien, moet u opnieuw de klantenservice bellen dat kunnen wij niet. Nu kom ik erachter dat mijn abonnement niet hetzelfde is, zoals ik had gevraagd al mijn extra goederen. Zijn allemaal uitgelogd zoals bijvoorbeeld Deezer en bestaat mijn telefoonnummer niet meer. Na ruim 15 jaar klant zijn dit hele teleurstellende manier van zaken odido. Ik ben echt teleurgesteld in de moeite en energie die deze overstap geeft gekost en hoe slecht dit onderling geregeld is. Ik heb een energiebeperkingsziekte, dus de deur uitgaan helemaal naar een shop om alles in een keer te regelen en dan bleek het alsnog niet geregeld is wel erg triest. Waarom moet dit zo moeilijk gaan als ik al 15 jaar klant ben en gewoon vraag naar een andere bundle die jullie in het oude pakket niet kunnen bieden? Nou het is einde van de avond inmiddels en drie keer raden nog steeds is niets zoals het hoort en kan ik geen gebruik maken van mijn vaste faciliteiten. Alles is meermaals plechtig beloofd maar de uitvoering is dramatisch en de beloftes maar misleidende woorden inmiddels. Ik heb harder gewerkt dan jullie in dit proces en het lijkt nog steeds niet voorbij.
Bug bij samen unlimited na het overstappen van unlimited plus naar unlimited snelst
Ik heb een odido unlimited snelst abonnement met meerdere samen unlimited eronder. Ik ben vorige week overgestapt van unlimited plus naar unlimited snelst en na mijn overstap heb ik een factuur binnen gekregen. Hierop is een bug, want bij de samen unlimited is parallel aan de kosten van samen unlimited een 10GB +120 min/SMS toegevoegd en omdat dit 3 samen unlimited´s zijn, is dit een bedrag van 72,74 euro geworden. Het probleem is dat dit niet alleen bij mij speelt, maar ook bij mijn nichtje, heeft precies hetzelfde gehad en daarom is mijn constatering dat dit een bug is die een algemene oplossing behoeft, waarschijnlijk komen de komende tijd meer mensen met hetzelfde probleem zodra de nieuwe facturen verschijnen. Ik ga natuurlijk bellen om dit te crediteren (ondanks dat het irritant is, want dit bedrag wordt pas over een maand ¨teruggegeven¨ middels een creditering op nieuwe factuur). Zie hieronder de factuur van mijn nichtje, precies hetzelfde probleem, met als verschil dat zij 1 snelst + 1 samen unlimited heeft: Graag een oplossing voor iedereen bij wie dit voorkomt, dit is niet sjiek, zeker niet als we op zo een hoog bedrag 1 maand moeten wachten vervolgens. ​@Pharwin van Odido ​@Sam van Odido ​@Roy Tollenaar ​@trisv94 ​@NiekB82 ​@homer013 ​@Jornk ​@Fiekert123 ik zie in een andere topic dat jullie ook overgestapt zijn naar unlimited snelst, kans bestaat dat als jullie daaronder een samen unlimited hebben, met hetzelfde te maken krijgen bij een nieuw factuur. Mocht dat zo zijn, graag reageren hieronder. (wellicht dat de snelheid bug ook te maken had met deze spookkosten van de 10gb + 120 min/SMS bundel, want ik zie dat die een snelheid tot 300 Mbit/s biedt):

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen