Skip to main content
8241 Topics
Netwerkverbinding ontzettend traag
Sinds een aantal dagen is mijn netwerkverbinding via zowel 4G als 5G op mijn telefoon regelmatig ontzettend traag. Dit is niet enkel op een plek, maar door heel zuid-oost Brabant. Spotify audio streams werken nauwelijks (audiobestanden zouden toch maar enkele MB’s moeten zijn, dus de throughput moet wel erg geknepen worden) en interacties in de Pokemon Go app werken ook verschrikkelijk traag (regelmatig network errors in de app). Heb de simkaart al eens gewisseld met mijn zakelijke telefoon, daaruit blijkt dat het echt aan het Odido netwerk ligt. Mijn zakelijke sim via Vodafone zorgt voor een prima stabiele verbinding, geen foutmeldingen of trage streams. Odido sim in mijn zakelijke telefoon geeft dezelfde trage verbinding als via mijn prive telefoon. Ik heb al eens speedtest.net gebruikt om de verbinding te testen, maar ondanks dat de websites erg traag laden geeft de test aan dat 400Mbit p/s gehaald kan worden. Vreemd. Daarnaast heb ik via hotspot mijn laptop verbonden via telefoon en zie ook geen opmerkelijke verschillen in pingtijden. Ook hier laden youtube video’s en websites in het algemeen traag. Zou iemand van support contact kunnen opnemen om andere zaken nog te testen? (Prive telefoon iPhone 15 Pro, zakelijk iPhone 15) Edit: Speedtest.net geeft nu latency test errors… Edit2: testmy latency geeft wel flinke afwijkingen (18000ms responsetijd via TCP ping ipv icmp).

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen