iPhone 16 Pro staat op bezorgd in Odido, PostNL niet geleverd Goedemorgen, Ik heb op 29 juli 2025, 3 dagen geleden, een iPhone 16 Pro met abonnement verlengt bij Odido. Bij de bestelling stond '’Voor 23:59 in huis, morgen bezorgd'’. De dag erna stond een bezorger voor de deur die wel wist van de bestelling, maar beweerde mijn pakket (de iPhone) niet bij zich te hebben. Hij zou terug gaan naar het depot en in de avond terug komen. Dit is naar mijn idee nooit gebeurd. Ondertussen zijn we 3 dagen verder, en is mijn track-&-trace nooit geüpdatet bij PostNL. Deze staat nu al die dagen op de melding '’Bezorging zending mislukt, nadere informatie volgt nog'’. Tot mijn verbazing staat bij Odido bij de bestellingstatus dat mijn telefoon gewoon bezorgd is! Mijn vermoeden van diefstal worden langzaam maar zeker sterker. Ook word ik tussen Odido en PostNL, die overigens klantafwerend is met hun klantenservice, van het kastje naar de muur gestuurd over wie ik moet aanspreken hierover. Dit lijkt mij eerder de taak van één van de twee, niet van de klant. Daarnaast is mijn abonnement gewoon van start gegaan, en lijken de kosten komende maand gewoon in rekening te worden gebracht voor een telefoon die ik niet heb. Ik word hier een beetje moedeloos van, dus elke vorm van hulp is welkom. Met vriendelijke groet, Joël van der Toorn