Skip to main content
8263 Topics
fa ruir met apple one
Odido Goedendag. Ik bekijk net mijn facturen. Ik heb een abonnement van 10,- afgesloten per maand. Dat is een keer verhoogd zomaar naar 11,42 op de factuur die ik in maart kreeg ( over februari) nu zie ik vandaag dat er bij de volgende facturen ineens 29,95 vermeld staat en afgeschreven is. dit betreft een Apple one abonnement ik ben hierin gedoken en alles uitgezocht Dit is door mij nooit geactiveerd. Niet via de sms link die ik ontving en nooit in gebruik genomen.herhaaldelijk berichten per sms ontvangen dat ik dit niet heb geactiveerd. Nee ik wil het ook niet dus ook niet gedaan. Ik heb dit nu betaald blijkbaar over de factuur maart en april. Dit is vanuit jullie blijkbaar ineens geactiveerd. Niet door mij en heb dus nergens op geklikt. Dit kunnen jullie nakijken. De factuur van juni ( over kosten van mei ) zal binnenkort afgeschreven worden. Daar kwam ik dit bedrag ineen sin tegen. Ik heb niks geactiveerd en gebruikt. Dat kunnen jullie inzien. Ik wil graag de kosten van de reeds betaalde 2 maanden Apple one terug ontvangen en deze van de komende facturen te laten schrappen. Ik heb via mijn Odido de Apple one verwijderd die bij extra stond. Waar ik nooit kijk of iets toevoeg. Ik heb dus nu een bevestiging ontvangen dat mijn abonnement is gewijzigd naar 12,50 heel eindelijk als ik iets heb afgesloten van €10,- per maand. graag opheldering en per direct een teruggaaf van al deze teveel ingehouden kosten. mij ben hier erg boos over. Ik ben met mijn gezin met meerdere abonnementen al lang klant bij jullie en ik verwacht dat jullie dit netjes oplossen. Contact met Odido gehad. Zij geeft aan niks te kunnen doen. Ik ga hier niet mee akkoord en zou nog tot eind juni moeten betalen. Totaal gaat het om €80,- die van mij wordt gestolen door Odido terwijl ik nergens van weet. In de winkel is duidelijk aangegeven dat alleen na activeren link in sms dit geactiveerd wordt mocht ik het toch willen hebben. Ik wild Emile en dus niks geactiveerd en verwacht dat het opgelost wordt en ik dit teveel ingehouden bedrag terug ontvang. mijn eerdere bericht op de communiqué is niet opgepakt. groet Rosmarijn.
Zakelijk multisim koppelt niet met Apple Watch
Ik heb een zakelijk abonnementIk heb multisim (geactiveerd) Ik heb een Apple Watch series 10 cellular gekocht. En voordat een moderator zegt: “je zal toch contact op moeten nemen via het zakelijke nummer. De moderators kunnen hier alleen bij de gegevens van particuliere klanten.” Dit heb ik gedaan. Ik zit al een dag te klooien om dit voor elkaar te krijgen en ben echt geen digibeet. Het maakt niets uit. De zakelijke afdeling kan hier geen antwoord op geven omdat het schijnbaar niet geregeld is. Bij de particulieren wel…. Dus daarom vraag ik jullie om een oplossing. Het lukt mij niet om de multisim van mijn zakelijke abonnement te koppelen aan de Apple Watch. Op het moment dat je dit activeert in de Iphone/watch hoor je automatisch doorverwezen te worden naar de odido-multisim koppelpagina. Dit werkt wel als je een particulier/consument bent… maar bij zakelijk loopt deze koppeling niet goed waardoor het niet kan. (zo lijkt het althans) Wat kan ik doen? Is het een mogelijkheid om mijn zakelijke om te zetten naar particulier, puur zodat ik de multisim kan koppelen? Kan/mag ik dan later weer switchen naar zakelijk? Behoud ik dan de multisim? Als hier geen oplossing voor is, dan kunnen alle zakelijke klanten dus nooit een Apple Watch koppelen met multisim. Dit betekent dat ik de Apple Watch weer terug kan sturen, dit zou een hele vervelde Odido-bug zijn. Als ik dit van te voren had geweten was ik naar een andere aanbieder gegaan Als iemand het wel gelukt is om zakelijk/multisim te koppelen aan de Apple Watch, laat wat van je horen aub. Ik zit hier echt te balen als een stekker.
Filuris
Onterechte kosten voor dataverbruik in Turkije en per ongeluk iemand gebeld in Noord-Macedonië
Hoi allemaal! Ik ben aan het begin van deze maand teruggekeerd van een toffe vakantie in Noord-Macedonië en vooruitgespoeld naar nu heb ik mijn factuur voor juni 2025 ontvangen. Die heb ik geopend en bekeken maar ik zie nu dat er extra kosten zijn berekend wat ik onterecht vind. Het gaat om datavebruik in Turkije en bellen in Noord-Macedonië. Voor de duidelijkheid, ik ben niet direct vanuit Nederland naar Noord-Macedonië gevolgen maar via Istanbul dus dat zou de datavebruik in Turkije verklaren. Maar echter heb ik voor een eSIM bundel gekocht voor de Balkan van eSIM.sm en ik heb de gehele vakantie van die eSIM bundel gebruik gemaakt. Ik heb en had roaming uitstaan voor mijn Odido simkaart en dus alleen roaming aanstaan voor de eSIM bundel. Tijdens de tussenstops op de luchthaven van Istanbul op de heen en terugweg heb ik tevens exclusief gebruik gemaakt van WIFI en mijn eSIM bundel die ook in Turkije geldig was. Ook had ik geen enkele KB aan mobiele data van mijn Odido bundel gebruikt sinds ik vanuit Schiphol ben vertrokken dus ik vind het vreemd dat ik alsnog extra kosten moet betalen voor niet gebruikte mobiele data in Turkije. In Noord-Macedonië heb ik per ongeluk mijn tweelingbroer mobiel gebeld wat ik helemaal niet op die manier wilde doen. Ik wist en weet dat Noord-Macedonië en Turkije beiden geen EU-landen zijn. Mijn vraag en verzoek is dus of de onterechte kosten voor de zogenaamde dataverbruik in Turkije in mindering zou worden gebracht op mijn factuur. Mijn tweede en laatste vraag is ook of het mogelijk is om de kosten voor het onbewuste telefoongesprek in Noord-Macedonië in mindering gebracht kan worden op mijn factuur. Ten slotte wil ik jullie alvast bedanken voor jullie tijd, moeite en overwegingen.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen