Skip to main content
8319 Topics
Telefonisch contact met klantenservicemedewerker Jano
Beste lezer, Zojuist heb ik ruim 50 minuten gebeld met klantenservicemedewerker Jarno om te kijken of wij een oplossing kunnen vinden voor de negatieve BKR registratie die ik heb opgelopen omdat ik facturen over het hoofd heb gezien. Bij de BKR is de codering A (achterstand) geregistreerd op 15-8-2023 en veranderd naar codering H (hersteld) op 1-9-2023 . De codering die voor 14 dagen geregistreerd is heeft tot gevolg dat ik tot en met 1-9-2028 geen gebruik kan maken van diensten van financiële instellingen. Jarno heeft mij verteld dat hij nieuw is bij T-Mobile en heeft mij dat er geen directe oplossing mogelijk is. (hij heeft niet de bevoegdheden heeft om dit soort kwesties te behandelen) daarom heeft overlegd met zijn manager. Jano's manager gaf aan dat Odido niet bereid is om coulance te bieden. Omdat Odido niet bereid is om coulance te bieden terwijl ik al jarenlang klant ben en tot nu toe met tevredenheid gebruik heb gemaakt van jullie diensten, zal ik na afloop van mijn contractdatum een andere provider kiezen die niet gelinkt is en/of onderdeel is van Odido. Het zal Odido niets interesseren omdat ik slechts een klantnummer ben en u er toch financiëel niet van zal merken als ik mijn contract beëindig, maar het is een principekwestie. Na een telefoongesprek van 50 minuten waarin je een klant zo goed mogelijk probeert te helpen een droog "nee” krijgen van een manager is schofterig m.i. Ondanks dat er geen oplossing is gekomen voor mijn probleem, wil ik Jarno bedanken voor zijn inzet. Jano Zijn buitengewoon vriendelijke en informeel maar zeer correcte manier van handelen heeft mijn dag goed gemaakt. Hij heeft in pauze doorgewerkt om met mij te kijken naar een oplossing. Dik compliment. Over jullie naamsverandering, ik heb het idee dat die er is gekomen doordat een patiënt uit een psychiatrische inrichting een wedstrijd heeft gewonnen over de leukste naam voor een bedrijf. Klopt dat? Fijne dag, Bergsma
Simkaart activeren in het buitenland onmogelijk gemaakt sinds Odido
Help mij want ik ben ondertussen radenloos! Zit sinds 3,5 jaar in het buitenland, 3 jaar geleden ooit mijn telefoon en Simkaart kwijt geraakt. Maar omdat ik mijn nummer en contacten wilde behouden ben ik afgelopen 3 jaar netjes mijn abbonement blijven betalen todat ik ooit weer terug zou komen in NL voor een nieuwe Simkaart. Nu is het zo dat mijn ouders mij zijn komen opzoeken hier in het buitenland, dus ik had mooi een nieuwe Simkaart aangevraagd bij Tmobile, uitgelegd dat het voor mij voor in het buitenland was en dat het bij mijn ouders thuis moest worden afgeleverd door de Post. Mijn ouders zijn hier 2 weken geleden aangekomen, simkaart in ontvangst genomen MAAR omdat blijkbaar opeens Odido heeft overgenomen gaat het hele feest niet door voor mij! - Ik kan niet eens inloggen op Odido, want ik kan mijn account niet verifieren, doordat ik geen NL nummer heb. - Ik heb geen NL nummer omdat ik mijn simkaart niet kan activeren. - Ik kan mijn simkaart niet activeren omdat ik niet kan inloggen etc. - Ik kan op geen enkele manier inloggen, geen factures bekijken, geen hulp vragen en nog het belangrijkst; Ik kan Odido niet eens opzeggen! Op geen enkele manier kan ik Odido bereiken vanuit het buitenland, dus had uit eindelijk een bericht gestuurd naar de "zakelijke internet" afdeling en mijn probleem voorgesteld. Na een week tijd kreeg ik een reactie in slecht Nederlands! ; "wij kunnen helaas jou simkaart niet activeren, je moet daavoor verbonden zijn op nederlandse netwerk, tot gauw!" Mijn simkaart wil ik gewoon geactiveerd hebben! Ik wil kunnen inloggen op mijn Odido account! Ik wil kunnen opzeggen! Het is voor mij onmogelijk om naar NL te komen, om mij in een Odido winkel te identificeren, zit aan de andere kant van de wereld. 3 jaar lang heb ik door betaald zonder enige service gebruikt te hebben, zodat ik ooit weer mijn NL nummer kon gaan gebruiken, als Odido het niet opeens had overgenomen had Tmobile het gewoon kunnen regelen voor mij, zoals zij beloofd hadden dat het zou kunnen. Graag help mij zo snel mogelijk, aangezien ik hier al weken mee worstel en jullie mij geen enkele hulp of hoop bieden! Alvast bedankt, Mvg Rick,
toestelkrediet
Beste, Ik heb 6 september het restbedrag van mijn telefoon afbetaald om mijn BKR registratie te wissen i.v.m. een hypotheek aanvraag. Bij de afbetaling kreeg ik de melding dat er een probleem was opgetreden, terwijl er wel geld is afgeschreven van mijn bank. Ik heb meerdere malen met de klantenservice gebeld, echter ben ik al een hele tijd verder en is mijn probleem nog niet verholpen. Ik heb twee keer een mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@odido.nl. Tot heden heb ik daar niks over gehoord terwijl er stond dat er binnen 2 werkdagen contact opgenomen zou worden. Bij de telefoontjes die ik heb gepleegd hoorde van de ene medewerker dat de mail goed was ontvangen bij die afdeling, terwijl een andere medewerker die ik sprak aangaf dat het niet terug te vinden was in het systeem. De klantenservice geeft aan dat er wel een sms is verstuurd en dat er is gebeld naar mijn nummer vanuit die afdeling, alleen is dat helaas niet het geval, ik krijg hierdoor een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden en ik vind het jammer dat ik iedere keer lang in de wachtrij moet staan en uiteindelijk niet verder geholpen kan worden. Ik hoop dat er via deze weg een oplossing voor mijn probleem komt, en dat de betaling zo snel mogelijk terug gevonden kan worden. Er bestaat namelijk een kans dat ik in de knoop kom te zitten met het kopen van een woning door deze vervelende fout en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling.
[INFO] Dagbundel Unlimited gaat omhoog naar 10 GB!
[Update 15 februari 2022] Vanaf 15 februari gaat de dagbundel omhoog van 8 GB naar 10 GB om de dag mee te starten! Deze verhoging gebeurt automatisch, je hoeft er verder niets voor te doen. De GB-aanvullers blijven 2 GB, daar verandert niets aan. Voor wie? Deze verhoging geldt voor bijna alle vormen van Unlimited: Alle nieuwe en bestaande Go/@Work abonnementen;Ook wanneer je de bundel van X GB bijstelt naar Unlimited data;Dit geldt ook voor Tablet abonnementen;Unlimited Data for a Day. Dit geldt alleen niet voor: Klanten met Go 17.1 en Go 17.2Klanten met 4G voor ThuisPrePaid Unlimited data vandaag / weekend Niet iedereen tegelijk Het verhogen van het dagtegoed is technisch best ingewikkeld. Daarom duurt het ongeveer een week (tussen 15 en 23 februari) voordat alle klanten met unlimited data voortaan 10 GB dagtegoed hebben. [Oorspronkelijk bericht 17 maart 2021] Hi allemaal, De titel verklapt het nieuws eigenlijk al: We gaan per 17 maart 2021 de dagbundel van de (meeste) Unlimited abonnementen verhogen van 5 naar 8 GB én de aanvullers worden verhoogd van 1 naar 2 GB. Met deze wijziging kun je langer met je dagbundel doen én meer data aanvullen wanneer dit nodig blijkt te zijn! In dit topic vind je antwoorden op de meeste vragen, dus neem dit even rustig door. Mocht je na het lezen van de antwoorden toch nog vragen hebben dan kun je dat in dit topic laten weten! [Update 19 maart 9:17] De verhoogde dagbundel van 8GB is nu ook zichtbaar en bruikbaar in de My T-Mobile App en online. Er is nog één klein probleem met het abonnement GO Unlimited 17.2, daarbij is de 2GB-aanvuller op dit moment niet zichtbaar in de My T-Mobile App. Via de online versie kun je deze wel gewoon inzien. Dit probleem lossen we natuurlijk ook nog zo spoedig mogelijk op! FAQ Voor welke Unlimited-abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en aanvullers? Deze wijziging geldt voor: Unlimited GB + bellen 17.2 Tablet Unlimited GB 17.2 Unlimited GB + bellen versie USA 17.2 Unlimited GB + bellen '18 Unlimited GB + 120 min. bellen 19.1 Unlimited GB + bellen 19.1 Unlimited GB + 120 min. bellen Unlimited data & bellen Unlimited data & bellen - Plus Tablet Unlimited GB '18 Tablet Unlimited GB 19.1 Tablet Unlimited GB Unlimited GB + bellen versie USA '18 Unlimited GB + bellen versie USA '18 Unlimited GB + 120 min. bellen USA versie 19.1 Unlimited GB + 120 min. bellen USA versie 19.1 Unlimited GB + bellen USA versie 19.1 Unlimited GB + bellen USA versie 19.1 Unlimited Data for a Day NL @Work Unlimited Deze wijziging geldt niet voor: Unlimited NL + EU 17.1 Tablet Unlimited NL + EU 17.1 Unlimited NL + EU + USA 17.1 Oneindig Online Smartphone 4G voor Thuis FUP 150 4G voor Thuis FUP 500 4G voor Thuis Extra Snel Unlimited 4G voor Thuis '18 Waar kan ik controleren welk Unlimited-abonnement ik heb? Op jouw My T-Mobile kun je checken van welk abonnement jij gebruik maakt en of jouw abonnement dus ook in aanmerking komt voor deze verhoging. Mijn abonnement komt niet in aanmerking, maar ik wil hier wel graag van gebruik van maken. Kan dat? Andere bundel dan Unlimited bij abonnement Het kan zijn dat je nu een abonnement hebt wat wél in het lijstje abonnementen staat waarop dit wordt aangepast, maar je hebt misschien nog geen Unlimited-bundel bij jouw abonnement. Dit kun je eenvoudig en snel zelf via jouw My T-Mobile ophogen en dan krijg je ook dezelfde dagbundel en aanvullers bij jouw abonnement. Op jouw My T-Mobile zie je dan ook direct wat jouw nieuwe maandkosten worden. Abonnement waar deze wijziging niet op wordt toegepast, maar verlengd kan worden. Het kan echter ook zo zijn dat je een abonnement hebt wat in het lijstje staat wat niet in aanmerking komt voor deze wijziging, maar ondertussen wél kunt verlengen naar een abonnement wat in het eerste lijstje staat en waar de wijziging dus wel wordt toegepast. In dat geval kun je via jouw My T-Mobile jouw abonnement direct verlengen (als Sim Only of met toestel) om zo ook in aanmerking te komen voor de hogere dagbundel en aanvuller. Waarom worden de abonnementen van 4G voor Thuis niet gewijzigd? Voor 4G voor Thuis is het abonnement in de zomer van 2020 al aangepast en toen zijn de GB-aanvullers al verhoogd. Op onze website vind je meer informatie over 4G voor Thuis. Mochten er nog andere vragen zijn, let us know!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen