Goedendag,
Ik heb een review/klacht op Trustpilot geplaatst. Daarin werd gevraagd om de klacht hier verder te laten behandelen. Alleen kan iedereen mijn topic met gevoelige informatie lezen. Is er een andere manier waarop ik de gegevens en de review kan delen zonder dat het openbaar is?
Zie de review en de reactie van Odido hier:
https://nl-be.trustpilot.com/reviews/66a25d1134bc7b9107721eba
Beste
Zet vast je klantnummer in je forumaccount! Klik op je naam kies instellingen - Internet + Tv Klantnummer (privé)
Beste
Dank voor jouw reactie. Het betreft een mobiele abonnement en geen internet & tv. Ik heb de nummer waar het over gaat in mijn profiel gezet. Ik wacht hun reactie af.
Er komt vast een formele reactie, maar contact over abonnementen door bewindvoering is bij Odido alleen schriftelijk. Zie ook dit topic.
Hi
Bedankt voor het delen van je review naar aanleiding van onze reactie op Trustpilot. Het spijt mij dat het telefoongesprek wat je met mijn collega hebt gehad abrupt werd beëindigd. Dit is absoluut niet onze werkwijze en dit is niet waar wij als Odido voor staan. Dit geldt tevens voor het gesprek wat enkele seconde overging en over de algemene mail die je hebt gekregen. Intern ga ik een melding maken zodat de betreffende personen op de hoogte worden gesteld van jouw melding. Er wordt aan de hand daarvan gepaste actie ondernomen. Je krijgt hier zelf geen update over, dit in verband met de Privacy van mijn collega's .
Jij als bewindvoerder hebt bij Odido 2 opties om in contact met ons te komen, dit is per brief of per e-mail. We hebben binnen Odido een speciale afdeling die klanten onder bewind en hun bewindvoerders helpt aan informatie. Mijn collega's van Klantenservice beschikken niet over de juiste systemen en kennis om je hier goed bij te helpen. Om verspreiding van onjuiste informatie tegen te gaan, hebben we er voor gekozen de Klantenservice hier niet bij kan helpen. Dit is dan ook meteen 1 van de redenen waarom je geen informatie kunt verkrijgen over je cliënt via de telefonische Klantenservice.
Daarnaast gaan we altijd zo secuur mogelijk om met de gegevens van onze klanten. Om misbruik van derden te voorkomen hebben we binnen Odido wederom besloten dat er 1 aangewezen afdeling is die bewindvoerders en hun cliënten kan helpen. Zij zijn tot op heden niet telefonisch bereikbaar. Je kunt contact opnemen door een mail te sturen naar schuldhulp@odido.nl. Stuur je liever een brief? Dat kan ook. Het juiste postadres is:
Odido Netherlands bv
t.a.v. Incasso
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Ik ga je feedback zeker wel meenemen zodat er in de toekomst gekeken kan worden of de betreffende afdeling ook telefonisch bereikbaar kan zijn voor bewindvoerders. Dit voor een snellere afhandeling, maar uiteraard ook een betere klantbeleving. Voor nu is hier verder nog geen informatie over bekend.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? We zijn er om ze te beantwoorden!
Goedendag,
Dank voor uw reactie. Ik heb nog een aantal vragen. Hoe weet u over welke twee medewerkers mijn klacht ging? Ik ben tenslotte door niemand van Odido benaderd. Mooi dat jullie het beleid gaan herzien voor de toekomst, maar ik heb een recent probleem waar ik nu een oplossing voor zoek. Wat zou een bewindvoerder kunnen doen als die een vraag heeft, terwijl een reactie van Odido op zich laat wachten? Vaak gaan daar weken overheen.
Naar aanleiding van de gebeurtenis is de cliënt waar het overgaat inmiddels overgestapt naar een andere provider die beter bereikbaar is. Er zullen meer cliënten volgen vanwege o.a. dit beleid. Ik zal ook niemand meer adviseren om klant te worden, simpelweg vanwege de slechte bereikbaarheid.
Geen dank uiteraard! Ik geef je graag wat meer informatie. Binnen Odido staan onze klanten op nummer 1. Contactmomenten worden dan ook geregistreerd in ons systeem. Telefoongesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden, maar deze kunnen wij zelf niet terugluisteren.
Verder kan ik goed begrijpen dat sommige zaken een snellere afhandeling nodig hebben, hier kunnen wij alleen niet bij verder helpen. Hoe graag we dat ook hadden gewild. De afdeling Schuldhulp behandelt berichten van oudste naar nieuwste en doet er daarnaast uiteraard alles aan om zo spoedig mogelijk bij je terug te komen. Op dit moment hebben we geen mogelijkheid tot direct contact met afdeling Schuldhulp om je verzoek zo spoedig mogelijk af te handelen, sorry hiervoor.
Voor nu kunnen bewindvoerders contact opnemen per e-mail of per brief. Wie weet kunnen we dit wijzigen in de toekomst, voor nu is dit onze werkwijze!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.