Skip to main content

Niks nada noppes werkt.

al gedaan: reset van de netwerk instellingen in iOS.

Ander APN ingesteld: smartsites.t-mobile ipv internet.mobiel

telefoon gereset.

Overigens ipad met fysieke sim kaart werkt prima

ik ben zo ontzettend klaar met Odido. Er is al zoveel fout gegaan sinds ze geen t-mobile meer zijn. Standaard reactie van Odido is mooi weer spelen en zichzelf desondanks fantastisch vinden. En uiteraard ligt het aan de gebruiker of aan diens apparatuur maar nooit aan Odido.

Hoi DeFiets, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een fijn verblijf hebt in het buitenland. Om welk nummer gaat het? Ik zie dat er op **44 een blokkade stond op international roaming. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. In welk land ben je? Op deze pagina kan je voor elk land zien met welke netwerken je nu (handmatig) verbinding kan maken: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido. APN instellingen mogen dan wel terug naar internet.mobiel.

Laat je het me weten of het nu wel werkt? Mocht het om een ander 06-nummer gaan, zet die dan even in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Hoi DeFiets, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een fijn verblijf hebt in het buitenland. Om welk nummer gaat het? Ik zie dat er op **44 een blokkade stond op international roaming. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd. In welk land ben je? Op deze pagina kan je voor elk land zien met welke netwerken je nu (handmatig) verbinding kan maken: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido. APN instellingen mogen dan wel terug naar internet.mobiel.

Laat je het me weten of het nu wel werkt? Mocht het om een ander 06-nummer gaan, zet die dan even in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Ineens deed 4G het weer, ik snap nu waardoor.

Dank.

Hoi, superfijn dat het weer werkt en uiteraard graag gedaan. Ik wens je nog een heel fijn verblijf in het buitenland! 

Precies hetzelfde en niks lukt 

Hi @pembe kurt, dit willen we voor je oplossen! Ik heb daarom op je eigen topic gereageerd. Hier kun je mijn reactie vinden: 

Reageer