Hi @U.Smith ,
Welkom op onze Community! Ik help je graag verder, logisch dat je optimaal gebruik maakt van je Apple Watch. Wanneer ik op je profiel kijk vind ik een telefoonnummer die eindigt op **5241. Klopt het dat het om dit telefoonnummer gaat? De Multisim staat gekoppeld aan je telefoonnummer en is ook actief in ons systeem. Ik begrijp dat je de foutmelding krijgt contact met ons te nemen hierover.
Lukt het jou om de huidige Multisim te verwijderen van je Apple Watch? Je kunt daarvoor deze instructie volgen:
- Open de Watch-app op de iPhone.
- Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk.
- Tik achter het actieve abonnement op het i’tje.
- Kies voor de optie Verwijder abonnement bij maanbieder].
Daarna kun je de Watch App op je toestel openen en vervolgens deze stappen uitvoeren: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Je komt in dezelfde omgeving terecht en kan je Multisim opnieuw selecteren. Het is net een andere versie dus wellicht dat dit het probleem verhelpt.
Als het koppelen van dezelfde Multisim niet werkt, wil ik je vragen om stap 1 tm 4 nog eens uit te voeren. Na het uitvoeren kun je wederom: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel volgen. Nadat je dat hebt gedaan, kiezen we er voor om een nieuwe Multisim aan te schaffen. Je kunt deze testen en bekijken of je dezelfde foutmelding te zien krijgt.
Laat je aan mij weten of het hiermee is opgelost? Ik hoor het graag!
@Anouk van Odido
Hallo,
Ik heb een soortgelijk probleem waarbij ik de optie niet zie. Kunt u mij helpen? Ik heb je ook een privébericht gestuurd met meer informatie.
Hi @U.Smith ,
Welkom op onze Community! Ik help je graag verder, logisch dat je optimaal gebruik maakt van je Apple Watch. Wanneer ik op je profiel kijk vind ik een telefoonnummer die eindigt op **5241. Klopt het dat het om dit telefoonnummer gaat? De Multisim staat gekoppeld aan je telefoonnummer en is ook actief in ons systeem. Ik begrijp dat je de foutmelding krijgt contact met ons te nemen hierover.
Lukt het jou om de huidige Multisim te verwijderen van je Apple Watch? Je kunt daarvoor deze instructie volgen:
- Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk.
- Tik achter het actieve abonnement op het i’tje.
- Kies voor de optie Verwijder abonnement bij eaanbieder].
Daarna kun je de Watch App op je toestel openen en vervolgens deze stappen uitvoeren: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Je komt in dezelfde omgeving terecht en kan je Multisim opnieuw selecteren. Het is net een andere versie dus wellicht dat dit het probleem verhelpt.
Als het koppelen van dezelfde Multisim niet werkt, wil ik je vragen om stap 1 tm 4 nog eens uit te voeren. Na het uitvoeren kun je wederom: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel volgen. Nadat je dat hebt gedaan, kiezen we er voor om een nieuwe Multisim aan te schaffen. Je kunt deze testen en bekijken of je dezelfde foutmelding te zien krijgt.
Laat je aan mij weten of het hiermee is opgelost? Ik hoor het graag!
Zoals ik al aangaf:
Heb al een 2de multi sim per advies van klantenservice, dat werkt ook niet dus dat is geen goed advies. Uw advies:
- Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk. WERLT NIET, ER IS GEEN MOBIEL NETWERK te zien dat is grijs… anders had ik het idd wel aangetikt!
DUS…. ik heb de technische dienst aan de lijn gehad en er is WEER een storing dat nog 2 weken kan duren.
Mijn dossier nummer is 72186931, kan ANOUK van Odido hier iets mee? Met de standaard reacties zoals U hierboven heeft geschreven kan ik niks. Kunt U aub even lezen wat is schrijf.
Hi @U.Smith ,
Mijn excuses voor de verwarring! Ik ben nogmaals met je gaan meekijken en ik zie inderdaad dat er een storing is rondom dit onderwerp. Er is onder jouw telefoonnummer al een melding gemaakt van dit probleem en dit is ook doorgezet naar de juiste technische afdeling. Zij gaan voor je onderzoeken wat er aan de hand is en lossen het voor je op. Zoals je zelf ook al aangaf, kan dit tot uiterlijk 14 dagen duren.
Ik had je graag zelf verder geholpen dit op te lossen, maar dit gaat mijn pet te boven. Gelukkig weet de technische dienst hier wel raad mee! Zodra er meer bekend is nemen zij telefonisch contact met je op. Krijgen ze je niet te pakken? Dan sturen ze altijd een sms of een e-mail met aanvullende informatie!
Als je hier nog vragen over hebt, stel ze gerust!
Hi @Viraj ,
Meanwhile, my colleague Marciano has already replied in your own topic. Let's keep the contact through there, that way we'll keep it clear: https://community.odido.nl/netwerk-en-verbinding-559/my-apple-watch-cellular-multisim-not-working-367176! Thanks in advance!