Skip to main content

Goedemiddag,

Ik wilde graag overstappen naar Odido mobile omdat ik al internet voor thuis bij jullie heb. Uiteraard wilde ik mijn oude telefoonnummer behouden. Ik heb ook een nieuwe telefoontoestel besteld (die is al binnen gekomen). Maar mijn telefoonnummer kon niet worden overgeschreven omdat het onbekend is bij Odido. Wat ik helemaal niet begrijp, omdat het op mijn Odido-profiel staat. Ook ontvang ik alle verificatiecodes op dit nummer.

WAT NU? Ik wil heel graag mijn oude telefoonnummer behouden.

Ik reken op snelle hulp.

Groeten,
Agnieszka
​​​​​​​

Hi @AgnieszkaBrajer,

Welkom op onze Community! Leuk dat je ook voor Mobiel kiest bij Odido. Dat waarderen we enorm. Ik kan mij goed voorstellen dat je veel waarde hecht aan je eigen telefoonnummer en deze dus ook graag behoudt. Klopt het dat je telefoonnummer eindigend op ****2661 graag wilt behouden? Ik zie dat de aanvraag is afgekeurd omdat het klantnummer van Vodafone niet overeenkwam tijdens het aanvragen van nummerbehoud. Het klantnummer wat je hebt ingevuld bij het aanvragen van nummerbehoud is het klantnummer van je Internet + TV abonnement bij Odido. Daarom is deze afgewezen.

Zou je bij Vodafone je klantnummer willen opvragen en deze willen toevoegen aan je Community account? Je mag het klantnummer bij Vodafone ook naar mij toesturen in een privébericht. Geef je mij een seintje zodra je dit hebt gedaan? Dan vraag ik opnieuw nummerbehoud voor je aan!

Hi @Anouk van Odido 

Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie.
Ik heb gedacht, dat jullie mijn Odido klantnummer nodig hebben om te controleren of ik echt jullie klant ben.

Ik heb zojuist een privé bericht naar jouw opgestuurd met mijn klantnummer bij Vodafone.

En ja, ****2661 - dit is mijn telefoonnummer.

Dat kan gebeuren natuurlijk, geen enkel probleem! Bedankt voor het doorgeven van het juiste klantnummer. Ik heb een nieuwe aanvraag voor je gedaan en deze is ook al goedgekeurd! Op 29 augustus nemen we je telefoonnummer van Vodafone over. Vanaf dat moment kun je de Odido simkaart in gebruik nemen. We sturen je op de dag zelf nog een herinnering zodat je het niet vergeet. Wat wel belangrijk is dat je in Nederland bent op de datum van nummerbehoud. Mocht deze datum niet goed uitkomen, laat het dan weten. Dan kunnen we het verplaatsen voor je naar een datum na 29 augustus! 😄

Reageer